Ik ben sinds vanmorgen de trotse bezitster van een fiets met voorzitje van Qibbel (met bekleding van Lief!). Weet iemand of het mogelijk is om dat zitje evt. ook op de fiets van mijn man te zetten? Ik neem aan dat hij dan ook een bevestigingspunt voor zijn fiets moet aanschaffen. Een andere vraag, misschien een domme Kun je op een herenfiets met stang ook een achterzitje hebben? Dan kom je toch in de knoei met het opstappen? Hoe doen jullie mannen dit? Rijden die allemaal op een damesfiets? Ik zag op internet wel een papafiets, een met stang en een zonder. Maar op die met stang zat geen achterzitje, alleen een voorzitje. Dat lijkt me onhandig, je kind kan toch niet eeuwig in het voorzitje, dus lijkt me dat je die papafiets dan niet heel lang kunt gebruiken als man zijnde...
Bij mijn man zit het voorzitje van qibbel juist beter. Hij komt zojuist thuis van het fietsen. Mijn man geniet er echt van om samen te fietsen met ons zoontje. We hebben gewoon zo'n bevestingselement op zijn fiets gezet die ook op die van mijn zit.