Buik laten fungeren als huisje voor andermans kindje.

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ervaren mama, 2 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ervaren mama

Ervaren mama Actief lid

22 sep 2012
    194
    0
    0
    Gelderland
    Ik loop al jaren met het idee om mijn buik als huisje te laten fungeren voor een ander stel, ik had zelf geen kinderwens meer, maar nadat ik mijn huidige man ontmoete is dit een wens die door slechte zaadkwaliteit niet zomaar in vervulling gaat. We zijn hier nu mee bezig.

Maar stel dat dat lukt, zou ik graag een ander stel helpen hun droom te verwezelijken, weet iemand of dit mag, kan en of ze eraan mee werken?

Wel teverstaan: een huisje.. Eicel en zaadje dus van een ander stel. Weet ook niet of dat dit dan een 'draagmoeder' is ofdat bij een draagmoeder de eicel van haar is??

Iemand ervaring, raad hierin?

Groetjes.

2. Zondernaam

12 mrt 2010
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.790
    18.973
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ook als je geen eigen eicel gebruikt, ben je draagmoeder. Er zitten wel heel wat juridische haken en ogen aan. Zo is het kindje na de geboorte wettelijk gezien van jou en je man. Je moet een procedure doorlopen om het kindje officieel van de echte ouders te laten zijn. Dit duurt geloof ik eenn jaar.

Om die reden heb ik besloten het alleen te doen voor één van mijn schoonzussen of mijn beste vriendin, mocht ermdoor hun ooit om gevraagd worden.

4. Ervaren mama

Ervaren mama Actief lid

22 sep 2012
    194
    0
    0
    Gelderland
    Bedankt voor jullie reactie's. Heb de website van freya uitgepluisd en inderdaad het is een hele procedure! Mag wel 'iets' minder vind ik maar afijn.. Mocht het zover komen gun ik het een ander ook heel erg! Dus verdiep me er dan verder in!

Thx!!

Deel Deze Pagina