Wilders doet aangifte tegen rapper

Discussie in 'De lounge' gestart door , 10 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Dit las ik net op de pagina van MSN. Dat mensen het niet altijd met hem eens zijn daar kan ik nog wel inkomen , maar ik vind niet dat hij daarom in elkaar geslagen/vermoord mag worden . :rolleyes: :rolleyes:

    DEN HAAG - Geert Wilders zal zo snel mogelijk aangifte doen tegen rapper Appa, die vrijdag in dagblad De Pers zegt het niet erg te vinden als iemand Wilders ,,een kogel door zijn kop schiet''. Dat liet een woordvoerder van Wilders' Partij voor de Vrijheid vrijdag weten.

    Appa, die naar eigen zeggen een grote groep moslimjongeren in achterstandswijken vertegenwoordigt, zegt in De Pers: ,,Als ik Wilders ooit tegenkom, is 'ie van mij. Ik zweer je, ik pak hem aan. En er zijn meer mensen bij wie die behoefte groeit. Men moet niet raar opkijken als Mohammed C. binnenkort opstaat. Als iemand een kogel door zijn fokking kop schiet, vind ik dat niet erg.''

    Wilders voelt zich bedreigd door de uitlatingen van de rapper.
     
  2. Niet meer actief

    Voelt meneer Wilders zich bedreigt... Ach gossie... :rolleyes:
     
  3. Niet meer actief

    Tsja, toch vraagt ie er om.
    Ben absoluut voor de vrijheid van meningsuiting en zal hem ook nooit iets aandoen, wat ie ook zegt, maar ik zal niet verbaast zijn als hij binnekort vermoord wordt...
     
  4. Hannah

    Hannah Fanatiek lid

    19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Tja wat Wilders roept is vragen om moeilijkheden...........

    Kijk maar naar Fortuin en van Gogh.........
     
  5. Niet meer actief

    @Hannah

    En dat moet dan maar getollereerd worden? :( ;)
     
  6. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Wilders vraagt zelf om aandacht en als hij dat dan krijgt (op een goed of slecht manier ) dient hij aangifte in :rolleyes:
     
  7. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Er wordt niet gezegd dat het getollereerd moet worden. Maar hoe slecht het ook is om iemand te vermoorden of wat dan ook het gebeurd gewoon. En die wilders vraagt er zelf om (niet dat ik er achter sta dat er iets met hem moet gebeuren) Ik ben zelf een moslima maar zover ik het weet is het niet toegestaan om iemand te vermoorden. Je hebt je leven volgens mij en mijn geloof van ALLAH gekregen en ALLAH is de enige die je leven weer van je afneemt. Niemand anders heeft daar het recht op ;)
     
  8. Hannah

    Hannah Fanatiek lid

    19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    @ Linda: zo bedoelde ik het niet.........Zeker niet tolereren. Keur dat absoluut af. Bedoelde meer te zeggen dat ik zou oppassen met dingen roepen......Anders eindigt hij net zo, helaas. Helaas leven we in een maatschappij waaron je wordt neergeknald om vrijheid van meningsuiting.
     
  9. Niet meer actief

    Een collega van me had er wel een interessante gedachte over;

    Telkens als de periode dat hij bewaakt wordt bijna verstreken is, doet hij weer een pittige uitspraak waarmee hij dit soort dingen uitlokt, zodat hij aangifte kan doen en hij dus weer zeker is van een periode met beveiliging...

    Ik zie hem daar gerust voor aan...om op die manier beveiliging af te dwingen...
     
  10. Niet meer actief

    @Jen25

    Zit zeker wat in! ;)
     
  11. Niet meer actief

    @Jen25 jou collega is erg slim... Ik vind die Wilders echt zoooo zielig.

    Maar zoals ik al vaker heb gezegd dat soort mensen hebben meestal een trauma gehad met Moslims in het verleden of zo.

    :D
     
  12. Niet meer actief

    Ja, helaas wel..... :rolleyes: ;) Maar niet meer je mening verkondigen kan toch niet de oplossing zijn , of wel dan?
    Van mij mogen ze dat soort lui harder aanpakken, want ik vind het triest dat je het risico loopt neergestoken te worden als je een andere mening hebt.
     
  13. Niet meer actief

    Mensen zoals Wilders moeten ze harder aanpakken...
     
  14. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou als dat zo is mogen ze die rapper ook gelijk aanpakken dat slaat dan ook nergens op...
     
  15. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Of vooroordelen ....
     
  16. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik vind het wel erg sneu dat er eigenlijk gewoon te veel vooroordelen zijn over moslim's :(
     
  17. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou laat ik het zo zeggen
    er is zo veel over vrijheid van meningsuiting te doen en toch ...... ik hou mijn mening liever voor me ! dat wil ook wat zeggen..........
     
  18. Rachel1984

    Rachel1984 Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.341
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Er zijn altijd vooroordelen, over moslims over christenen en zoals ik in de andere topic zie over homo's.

    Vind het allemaal triest. Vind dat je niet over iemand moet oordelen terwijl je die persoon niet kent. Mensen worden nu beoordeelt op hun geloof of geaardheid en dat vind ik triest.

    Als iedereen nou gewoon eens wat meer respect zou hebben voor elkaar welk geloof/huidskleur etc wat dan ook dan zou het er een stuk beter aan toe gaan in de wereld.
     
  19. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ja, maar die zijn er over elke groep mensen.
    Niet alleen over Moslims hoor.
    Maar daar gaat dit topic niet over ;)
     
  20. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou het gaat hier al 2 dagen over !
     

Deel Deze Pagina