Vandaag heb ik mn eerste echo gehad ivm een eerdere bbz en ik ben zo blij! Het zag er goed uit volgens de gyn en we zagen een klein knipperlichtje. Helaas viel het vruchtje moeilijk op te meten, omdat het helemaal in het hoekje van de vruchtzak zat en je hierdoor niet zo goed kon zien waar het vruchtje eindigde en de "achtergrond" begon. Maar de gyn vond dat het er normaal uitzag. Verder had ik wel wat grote cystes, maar hij vond dit geen reden tot zorg op dit moment. Over twee weken hebben we weer een echo, maar tot die tijd ga ik in ieder geval proberen alvast een klein beetje blij te zijn (hoewel ik me er erg bewust van ben dat de onzekerheid zo vroeg natuurlijk nog wel redelijk groot blijft).
Wauwie! Gefeliciteerd met je goede echo Die kleine houdt nu al van verstoppertje spelen, hopelijk wordt het niet gebruikelijk dat hij/zij zich zo blijft verstoppen
Nana33, wat super!! Ik vind ook dat je nu best mag genieten! Voor nu ben je gewoon zwanger, is je beebje er! Zit ie lekker in je buik! Wat er in de toekomst gebeurd weet niemand..... Maar ik ga ervan uit dat dit beebje nog heeeeeel lang in je buikie blijft zitten!
gefeliciteerd!!! dit kon mijn verhaal zijn, ik heb ook een eerste echo gehad met 7 weken (vorig jaar) na een bbz toen was er ook een klein knipperlichtje te zien. en zie nu mijn banner ik heb een flinke dochter van 3 maand! veel geluk probeer van je zwangerschap te genieten, dat heb ik te weinig gedaan! als je vragen hebt mag je me altijd een berichtje sturen
Thanks ladies! Ik ben er ook echt wel aan toe om gewoon even lekker happy te zijn met de zwangerschap, maar omdat ik een rasechte stresskip ben gaat het me niet per sé gemakkelijk af.. . Ik zat net even mn echo foto's te vergelijken met die van mn dochter ook van met precies 7 weken en wat me opviel was dat ondanks dat dit vruchtje wsl nét even wat kleiner was dan mn dochter toen was (90 vs 99 mm), de computer op het echo-apparaat zegt dat ik even ver ben (7 wkn en 0 dgn nu en toen). Dit vind ik dan wel een beetje vreemd, als het vruchtje kleiner is zou de duur toch ook verkort moeten worden? Of zouden verschillende computerprogramma's verschillende maten hanteren? Ik vind het ook wel jammer dat we niet gehoord hebben hoeveel hartslagen er per minuut waren- dit kregen we bij mn dochter wel te horen en het geeft je toch nét weer even wat meer info. Maar goed, mn man zegt ook dat ik niet altijd zo moet stressen en gewoon moet gaan genieten en dat ga ik ook oprecht proberen!!
Nana, je bent ook een echte controle freak he? Vorige echo's erbij pakken! Maar ik snap het wel want ik ben net zo! Als ze in het ziekenhuis hebben gezegd dat het allemaal goed is, probeer je daar dan aan vast te houden. Knuffel van mij hoor! Heb vertrouwen!
Gefeliciteerd en veel succes met voorzichtig gelukkig zijn! Ik weet hoe moeilijk dat is als je je zoveel zorgen maakt!
zolang de gyn zegt dat alles ok is zou ik daar ook van uit gaan, mss was de echo van je dochter iets meer uitvergroot dan nu bij je echo...
Gefeliciteerd! Probeer niet teveel te spitten en speuren om je onzekerheid te voeden. Het is heeeeel herkenbaar, maar ik denk dat je echt even mag vertrouwen op het oordeel van de gyn. Het zag er goed uit voo nu, en dat is het beste wat je krijgen kunt. Indekken is niet nodig, geniet!!! Gefeliciteerd!!!!!!
Bedankt allemaal! Jullie hebben gelijk meiden. Ik heb het mn hoofd gezet en ga proberen te genieten! Ik wordt uiteindelijk toch niets wijzer van mn gezoek en gespeur .