iemand ervaring met groeiachterstand?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door wuppie86, 27 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    Hey wuppie, hoe is het met je, nog uit te houden in het ziekenhuis?? Las dat je man een cursus wassen kreeg hahaha.. ;)

Hier wordt het steeds vager, gyn wilde geen uitspraken doen over groei... zag zelf dat hoofdje iets boven p50 lag, en de benen en buik onder de p10/p5 ?!?! vaag he.. ze wilde me over twee weken weer zien.. ik snap er niks van dus mr even de vk gebeld die bellen me zodra zij wat horen van het ziekenhuis (dit gaat meestal via post dus kan even duren).
    Ze vroeg ook val je dan onder gyn zorg of vk? ik dacht daar ga ik zelf toch niet over?.. vond mijn vk ook vreemd.

nou afwachten dan maar weer.

ps hoe groot schatten ze je kleintje nu, je was 36 weken toch?

liefs

2. wuppie86

wuppie86 Actief lid

29 aug 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh joh wat een vage toestand! Hopen dat de vk je wat meer duidelijkheid kan geven!
    De p10 is de max grens toch? Ik vergeet altijd hoe ze die termen bedoelen..
    Hou me op de hoogte, ben echt heel benieuwd.
    Haha ja mijn man doet erg zijn best! Haha schattig....
    Ik ben nu idd 36 weken en de laatste meting was 1980 gram. Een keer in de 10 dagen meten is het meest betrouwbaar dus dat was waarschijnlijk ook de laatste meting tot de bevalling. Dus ik ben benieuwd wat eruit komt! ;)

3. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Wuppie, ik heb nog niet eerder hier gelezen en gereageerd. Succes nu je in het ziekenhuis ligt. Mijn schoonzus is met 35 weken bevallen door een keizersnede, kindje groeide niet meer in de buik. Ook zij had 1x in de 10 dagen een meting en iedere dag 2x een ctg.
    Hun dochtertje doet het nu geweldig! ligt ondertussen al in een wiegje. zij was bij geboorte cm en 1420 gram..

Weet je al of en wanneer het gehaald wordt, of gaat alles natuurlijk? In ieder geval succes!

groetjes

Deel Deze Pagina