Iemand ervaring met Hauck?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door iellie, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iellie

iellie Niet meer actief

Ik heb eens rondgeneusd en vind alles zo duur! haha. Maar dat ervaren jullie vast ook.
    Nu heb ik op een Duitse website (otto.de) een mooie 3 in 1 wagen gevonden incl. autostoeltje, namelijk de Hauck Eagle Soft trio set-trio plum.

Is er iemand die ervaring heeft met deze wagen?

2. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik denk dat het hetzelfde comfort heeft als een buggy.
    Het rijd een beetje ' tetserig' op de stenen.
    Maar ik weet dat Hauck ook een leuke heeft van Minnie Mouse met autostoel erbij voor weinig geld.
    Ik vind het meer voor erbij, niet voor hoofdgebruik.

Wat vind je bijv van de Mutsy transporter of Mutsy evo?
    Die zijn ook niet duur.
    En evt kan je op marktplaats kijken voor een goede kinderwagen voor het eerste half jaar. Daarna zou ik pas een buggy erbij nemen.
    Tenzij je de kinderwagen weinig gebruikt dan is zo'n Hauck wel handig en niet duur.

3. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Als ik dit zo zie op internet lijkt het me meer een buggy dan een kinderwagen. Voor dezelfde prijs kan je ook een mutsy transporter kopen en dat is echt een kinderwagen. De transporter heeft wel als nadeel dat je de buggyinzet niet naar je toe kan zetten. De mutsy evo kan dit wel en kost 460,- incl. maxi cosi.

4. iellie

iellie Niet meer actief

dank jullie voor de tips! :)

5. mamsie1989

mamsie1989 Actief lid

17 mrt 2012
    130
    0
    0
    Visagiste
    Wageningen
    De hauck malibu all in one heb ik ook veel goede reviews over gelezen. Dit is hem, Al het beste voor uw baby, morgen in huis! Hauck Malibu All in One M 12 Black maar als je heb even zoekt op google kun je hem op duitse site's veel goedkoper vinden. Ik had hem bijna zelf gekocht maar heb na goede reviews en wat andere enthousiaste ervaringen van andere forumleden toch maar de Grander Kinderwagen Set van bebeqo.nl besteld. Ik heb hem wel besteld bij bebeqo op ebay voor 279 inclusief gratis verzendskosten, want op ebay was hij in de aanbieding.

6. Linana

Linana Niet meer actief

Ik heb de malibu all in one voor onze kleine man.
    Ben er meer dan tevreden over :D
    Goedkoop, alles in 1, leuke kleuren, rijdt soepel, erg stevig/stabiel en toch nog redelijk compact ivm andere wagens die we hebben bekeken.
    Dan met name de breedte valt me heel erg mee (de quinny en maxi cosi mura zijn erg breed vind ik en aangezien ik nogal veel winkel is een wat smaller onderstel geen overbodige luxe in winkels).

Hij rijdt trouwens totaal niet hobbelig of wat dan ook, erg fijn eigenlijk. Er zit een goede vering in (de malibu iig wel).
    Wij hebben hem gekocht voor 300,- eigenlijk op de gok want ik kon hem alleen online vinden. Online kan je veel goede reviews vinden, wel in het engels trouwens, Hauck wordt in engeland meer verkocht dan hier in NL ;)
    Dus mocht je nog wat meer willen weten over de kinderwagen die je zelf op het oog hebt: ff online neuzen in het engels ;)

Deel Deze Pagina