Aanbieding! Lidl zijslaapkussen/voedingskussen

Discussion in 'De babyuitzet' started by mamsie1989, Aug 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamsie1989

mamsie1989 Actief lid

Mar 17, 2012
    130
    0
    0
    Visagiste
    Wageningen
    Hoi dames,

Vanaf vandaag zijn er fijne zijslaapkussens in de aanbieding bij de lidl voor maar 11,99 !!! Ze zijn ook te gebruiken als voedingskussen. Ik heb er net een gehaald en wat een fijn ding zeg! Ik dacht "even delen met de dames van zp" die het misschien net als mij ook nog op zoek waren naar zo'n kussen. Ik las op internet dat de zijslaapkussens van de lidl (merk Meradiso) ook lang hun volume behouden en dat vond ik toch ook wel erg belangrijk.

Ze gingen erg hard (er liepen meer mensen in de lidl mee rond) dus ik raad jullie aan om er snel bij te zijn :D

Hopelijk heb ik er iemand mee kunnen helpen xxx

2. mbeekje

mbeekje Bekend lid

Jan 9, 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Zal er ook straks even naar gaan kijken. Bedankt voor de tip!

3. mamsie1989

mamsie1989 Actief lid

Mar 17, 2012
    130
    0
    0
    Visagiste
    Wageningen
    Graag gedaan :D . Ik heb het zelf niet breed dus voor mij was dit een grote kostenbesparing, als ik een voedingskussen zou halen wilde ik namelijk niet zo'n flutding, dus dan kom je helaas al snel uit op de wat duurdere kussens. Ik zit er nu heerlijk tegenaan te leunen en ben er zeer tevreden mee. Als je hem gekocht hebt en uit de verpakking haalt moet je hem alleen nog wel even op"fluffen"/opschudden :D

4. Babette8

Babette8 Bekend lid

Nov 29, 2011
    727
    0
    0
    Had ik ook bij de kruitvat gehaald samen met hoesje voor 14,90 euro. Het lag bij schappen alles met korting... wilde ik ook2dagen later nog hoedje halen, hebben ze het niet meer... dus het gaat inderdaad hard! Go dames!!!

5. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Nov 12, 2008
    874
    0
    0
    Heb hem een tijd geleden al een keer gehaald, vind hem fijn als zijslaapkussen, als voedingskussen weet ik het nog niet, vraag het me af (maar daar heb ik er 2 van dus dat hoeft ook niet) nadeeltje is wel dat ze geen losse hoezen erbij hadden toen (maar hij heeft al 2x in zijn geheel de wasmachine en droger overleefd)

6. mamsie1989

mamsie1989 Actief lid

Mar 17, 2012
    130
    0
    0
    Visagiste
    Wageningen
    Extra losse hoezen erbij waren inderdaad wel handig geweest, maar de hoes die erbij zit is gelukkig wel afritsbaar en kan in de wasmachine. Voor extra hoezen keer ik me nu naar mn moeder want die is gelukkig handig met een naaimachine haha :D

7. mbeekje

mbeekje Bekend lid

Jan 9, 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Gelukt! Heb ook 1 gehaald, er lagen nog genoeg :). Vind voedingskussens bij de babyzaken ook erg prijzig.

8. mamsie1989

mamsie1989 Actief lid

Mar 17, 2012
    130
    0
    0
    Visagiste
    Wageningen
    Jeejjj :D heb ik toch nog iemand blij gemaakt met de tip haha. Klopt, ze kosten al gauw tussen de 35 en 60 euro :eek: . Sinds ik er vanmiddag tegenaan ben gaan zitten sleep ik hem steeds met me mee door het huis haha. Ik zit nu in een brede stoel heerlijk met het kussen in mn rug en onder mn armen ahhhhh that's the good life :p

9. siets

siets Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,235
    1,687
    113
    Leiden
    Bedankt voor de tip! Ik heb hem vanmorgen ook gehaald en er meteen met Ikeastof die ik nog in huis had een fleurige hoes voor gemaakt. ('t Lukt helaas niet een fotootje van mn tel te uploaden...)
    Bij de vorige had ik een kussen geleend met bolletjesvulling, dat vond ik helemaal niets, omdat de vulling steeds wegschoof tijdens het voeden en de kleine dus steeds lager kwam te liggen. Ik hoop dat deze beter gaat bevallen!

10. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hebbem ook gehaald, wat een lekker ding, heb hier nog een nieuw 'microfiber' plaid en daar ga ik even een hoes van fabriceren (even mezelf leren een rits in te zetten (kan veel naaien en heb een supernaaimachine maar ritsen mijd ik altijd :)). Beter dan 1 kussen tussen m'n knieën en 1 onder m'n arm!

11. mamsie1989

mamsie1989 Actief lid

Mar 17, 2012
    130
    0
    0
    Visagiste
    Wageningen
    Heb er afgelopen nachten ook heerlijk naast geslapen. Ik grap nu al tegen mn zusje dat dit mn nieuwe vriend is hahaha omdat het net lijkt alsof je tegen een man aanslaapt

Share This Page