Ik doe mee meestal doe ik niet zo mee aan hypes (eigenlijk sowieso niets met sport) Maar dit wil ik gaan proberen. Vandaag voor het eerst gedaan en het viel me super mee ik hield het zelfs 10sec langer vol dan het schema aangaf wie doet er nog meer mee en heeft zin om elkaar te "steunen" Ik hoop wat af te vallen en een wat plattere buik te krijgen.
Ik geloof niet dat ik de komende maanden een plattere buik krijg. hahaha Maar goed bezig! Gaat je zeker lukken.
Is het een schema? Of wat is t precies? (De challenge, planking weet ik wel) Misschien heb ik onder een steen geleefd hoor haha Zelf ga ik 4x per week naar de sportschool voor cardio en work-outs
Zal je bubbel lek prikken.. van die paar keer planken ga je echt niet afvallen of een platte buik krijgen. Daar is wel meer voor nodig.
was ik eindelijk een keer gemotiveerd nou ja we blijven het gewoon volhouden misschien kan ik ooit nog enthousiast worden over sport.
Ik zou dan gaan kijken naar andere opties en of wat er voor nodig is echt goede resultaten te behalen en dat je daardoor dan weer meer motivatie krijgt om door te pakken etcetc
ik plank ook maar wat imensa zegt al. Alleen met buikspieren trainen krijg je helaas geen platte buik. Buik is zowat het aller moeilijkst. Ik ben overal afgevallen en nu alles wat strakker word hier begint nu eindelijk ook m'n buik een klein beetje plat te worden nu. Maar daar zijn al wel zon 200 uurtjes sportschool aan vooraf gegaan. toch succes gewenst
nou ik ben dus al 16 kilo kwijt maar nu wil ik meer ik ben alles behalve sportief (dat is me ook goed aan te zien) Nooit geweest trouwens. Ik zit er over na te denken om weer te gaan zwemmen.
Ik doe 3 x per week aan bodypump en 2 x per week funxtion . Maar ik doe sinds gisteren ook een 30 day challenge. Gewoon voor erbij. Kijken wat het resultaat is. Ik doe squats , planking, dips en push ups.
je moet sowieso iets doen wat je leuk lijkt anders word het bij voorbaat al niets. Maar heb je ooit gesport. Wie weet als je de sportschool binnenloopt je het toch leuk vind. En er is zoveel. Ik geef bv niets om spinning. Maar mijn vriendin vind het geweldig. Er is zoveel mogelijk ook qua groepslessen. Maar alleen trainen kan ook heerlijk zijn. Ik doe niks liever. Muziekje op en gaan