Lieve dames, Binnen een maandje mogen wij van start gaan voor een brusje ❤ Nu is het zo dat door de ziekte K ik geen steunweefsel en baarmoedermond meer heb. Hierdoor is de kans op vroeggeboorte een stuk groter dan normaal. Ik ben erg positief ingesteld maar moet wel realistisch blijven. Ik ben op zoek naar mama's die hier helaas mee te maken hebben of hebben gehad en die mij tips kunnen geven. Ik lees wel eens over medicijnen die kunnen helpen bij een zwakke baarmoedermond of die evt weeën tegengaan etc Ik wil me echt goed voorbereiden zodat ik er alles aan gedaan heb. Ik hoop dat er mama's zijn die dit met me willen delen. Privé mag ook!! Lfs mamavanlois
Vriendin van me heeft het zelfde gehad, haar dochter Is nu 11 maanden. Ze heeft vrij vroeg in de zwangerschap zo'n bandje gekregen en moest met 16/17wk stoppen met werken. dochtertje Is met keizersnede met 36wk ter wereld gekomen ivm dwarsligging en opname ivm weeën. Tenminste dat is wat ik er van weet. Hoop en duim voor een mooie zwangerschap voor jullie in ieder geval.
Mijn dochter is 7 weken te vroeg geboren. Met 33+1. Ze is acuut gehaald vanwege t HELLP syndroom. Dus weet niet of ik je specifiek kan helpen bij je vraag.
Mijn dochter was 10 weken te vroeg vanwege heftige pre-eclamsie... Dus wat jou situatie betreft is het totaal iets anders. Dus over de zwangerschap heb ik geen tips oid voor je. Succes!
Hè meiden. Dank voor jullie reacties! Onwijs lief dat jullie de moeite hebben genomen om mijn bericht te lezen en daarop te willen reageren. Ik was gewoon benieuwd of er msma's zijn die net als ik dit hebben meegemaakt en nog wel zwanger zijn geworden. Ik heb een preventieve cerclage die de boel dicht moet houden maar er zijn risico's... nogmaals bedankt!
Hai. Ik heb na mijn 2de baarmoeder k gehad. Toen is er een deel weggehaald. Niet volledig. Daarna heb ik nog 2 mooie kinderen gekregen. Deze heb ik beide tegen de 43 weken gedragen. Nu bezig voor onze 5de wonder. Weet niet of het je vraag volledig is maar anders hoop ik dat iemand anders je vraag kan beantwoorden.
Dank je wel voor je positieve bericht, die heb ik nodig! Kan je mij misschien in een privé bericht vertellen hoe jouw zwangerschap verliep. Tot wanneer mocht je werken, veel bedrust etc? Jij hebt ook een bandje in je baarmoeder die de boel dichthoud? Ik heb veel vragen maar kan niets vinden van ervaringen van moeders na bmhk die nog zwanger zijn geweest. Ik hoop dat je mij er meer over wilt vertellen. Je maakt me heel erg blij en positief!! Dank je wel. Xxx