okay dat is we; fijn, we vinden m heel mooi. Houden jullie m ook weleens gewoon wit? zonder iets erop?
de stickers veranderde in elke week die bleven ook wel lang mooi en schoon. en zo'n zak kost 1 euro of zoiets vond het nog leuk om te doen ook haha.. je word het ook niet zat omdat ze hem best lang op moeten natuurlijk leek mij dat je zo'n print op een gegeven moment wel een beetje zat ben
ja daar ben ik ook bang voor, en nu het dichtbij komt vraag ik me af of zo'nhele drukke helm wel wat is. Maar ging je dochtertje niet aan de stickertjes peuteren enzo, dat ze ze eraf haalde? Sory voor alle vragen
nee eigenlijk deed ik er altijd wel iets op. alleen de ene keer wat drukker dan de andere keer, had ook lieveheersbeestjes en dan deed ik er maar een paar erop. je kan echt veel variƫren dat vond ik het fijne eraan.
ik ga morgen uit mn werk gelijk naar de hema om te kijken wat voor stickers we hier hebben. Dan weet ik dat tenminste, helpt me onze keuze te maken!
ooh dat valt mee zeg! Mijn dochter krijgt volgens mij hetzelfde helmpje qua vorm. Ik hoop ook 4 maanden
nou, ben bij de HEMA geweest, en ik ben overtuigd. We gaan ook voor een eigentijdse helm, ik vind het ook heerlijk om er elke keer weer iets anders van te maken. Ik zag ook vilt stickers, kan dat ook? of krijg je die er niet meer af?
haha leuk he vind het zelf ook veel leuker dan airbrush, ik had een paar vilten figuurtjes in huis en die plakten niet heel goed miss die van de hema wel. zou gewoon verschillende dingen halen en uitproberen. zag vandaag bij de zeeman ook onwijs leuke foam stickers. dus miss als je op de hema uit gekeken ben haha
ducky, ik zag bij de hema ook allemaal jongensstickers, waarvan ik dacht: niet leuk voor mijn kleine meid, wel leuk voor een jongen. Allemaal dieren in stoere kleuren, en vervoersmiddelen. Echt cool! Ik ben zelf kleuterjuf en vind het heerlijk om creabea bezig te zijn, dus dit is helemaal leuk. Elke keer een nieuwe creatie maken vind ik echt leuk! En ook niet zo snel uitgekeken.
voor een jongen hebben ze ook heeeel veel keus ducky indd allemaal diertjes of autotjes ze hebben echt van alles
idd, bij de hema zag ik al vanalles, maar ik denk dat wanneer je er op gaat letten in alle winkels, ook zoals zeeman, kruitvat enzovoorts dat ze wel veel hebben. Maar dan ben je er ook meer op gefocust. Luuus, kon jij ook kiezen voor een roze helm bv?
nee jammer genoeg niet.. alleen printjes maar die vond ik meer leuk voor jongens en te druk, ze hadden er een met hele grote teletubbies en een beetje donkere kleur paars met vlindertjes maar die vond ik ook niet echt mooi. echt jammer dat ze niet meer keus hebben in effen kleuren he die printjes ben je zo zat.
ja luuus, dat vind ik nou ook. Een leuke zachtroze of zachtblauwe helm is toch super, denk dat veel ouders daar voor gaan. Maar goed, ik ben nog steeds verkocht door de helm die jouw dochter had, dus daar ga ik lekker mee aan de slag