Iemand ervaring met het Amphia

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Maan14, 7 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Sommige kennen mijn verhaal nog wel. We zijn een tijd bezig geweest voor een tweede kindje maar werden heel moedeloos van het streek ziekenhuis hier 'bravis' we zijn nog jong hebben al een kindje en ondanks slechte uitslag van mijn man zijn zaad moesten we maar gewoon blijven proberen. Niet eens alle onderzoeken werden gedaan etc.

Toen uit frustratie de mirena terug laten plaatsen en vooral heel erg ons eigen wijs blijven maken dat we het dan maar bij een kindje zouden houden. Echter bleef de wens gewoon en hebben we besloten de mirena te laten verwijderen. Mijn cyclus bleef ondanks mirena regelmatig en had gewoon een eisprong etc net voor mijn menstruatie is hij verwijderd. En de eerste menstruatie is vandaag echt door gebroken.

Nu vandaag toch maar eens het anderen ziekenhuis hier in de buurt gebeld die meteen heel vriendelijk waren en mijn gevoel volkomen begreep we krijgen een vragenlijst toegestuurd en hier na word er een afspraak ingepland zij willen zelf ook de onderzoeken nogmaals over doen.

Maar snapte niet dat het anderen ziekenhuis ons zo aan ons lot over liet onder het mom jullie zijn nog jong.

Sorry voor het Langen verhaal sommige zullen me misschien wispelturig vinden. Maar dit ben ik echt niet.

2. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Als je een duidelijke diagnose hebt kunnen ze best wel wat maar zodra je in de categorie onbekend verminderd vruchtbaar valt zou ik maken dat ik weg kwam.

De mannelijke arts van Z., tevens hoofd fertiliteit is een fantastische man, de vrouwelijke dr van S. is ook een heel fijne arts. De rest is huilen met de pet op. Mijn mening na sinds 2011 daar onder behandeling te zijn. Sinds 2012 zit ik in Dusseldorf en doen zij kleine handelingen voor me als bloedafname en echo's. Dus ben wel up to date met de afdeling.

3. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Oké klink niet echt geweldig doen ze wel echt uitgebreid een OFO? Mijn man is verminderd vruchtbaar. Wat het 'probleem' lijkt te zijn. De vrouw die ik aan de hand telefoon had gaf aan dat ze de OFO opnieuw zouden gaan doen.

4. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Wat wil je weten over het Amphia? Helaas veel ervaring mee.

5. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Hoe de artsen zijn, het traject kijken ze verder als het 'neus' lang is etc?

Ik ben namelijk niet tevreden bij het Bravis ziekenhuis die zeiden vlak af tegen ons : het zaad kwaliteit is slecht en de kans dat je spontaan zwanger raak is nihiel maar jullie zijn nog jong en hebben al een kindje dus probeer nog maar verder want het bewijs dat het wel kan is er.

Hoop dat ze in het Amphia wat meer begrip hebben voor de situatie.

6. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Bij ons was het in het Amphia een soortgelijke reactie. Jullie zijn jong en met icsi zou het probleem opgelost moeten zijn. De eerste icsi waren er geen embryo's, maar dat was gewoon pech zeiden ze. De tweede icsi was er 1 slechte embryo en daar ben ik even zwanger van geweest. Het kan dus wel zeiden ze. derde icsi hebben wij voor ons gevoel onder dwang moeten doen. Wederom een slechte embryo en vroege miskraam.

Ze hebben bij ons in 5 maanden tijd er 3 icis's doorheen geduwd ondanks 2 miskramen, overstimulatie en ons gevoel dat er iets niet klopte.
    Na de derde mislukte icsi kregen wij doodleuk te horen dat we maar adoptie moesten overwegen en succes verder.

De assistentes zijn schatten hoor!

7. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Ik zou dan eerder naar het Elisabeth gaan. Wij zijn daar erg tevreden over

8. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Zelf geen ervaring daar maar ik hoor wisselende verhalen erover. Ik zou stukje verder rijden, naar Tilburg. Dat is echt een super ziekenhuis!

9. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

10 jun 2015
    933
    563
    93
    Hoi

Wil je mij een Pb sturen ? Ga volgende week bravis ;)

10. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Lees veel wisselende ervaringen. Ga gewoon de 8ste voel het niet goed kan ik altijd nog naar een ander ziekenhuis uitwijken.

11. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Tilburg heeft veel meer te bieden dan het Amphia...

Deel Deze Pagina