Hoi hoi! Wij zijn van plan om een buurtfeest met barbeque te organiseren. Nu zagen we de site van dit bedrijf en we zijn erg benieuwd welke recensie's dit bedrijf heeft en ik dacht misschien is er hier iemand die er ervaring mee heeft?? Dat horen we dan graag van jullie! Dussss wie kent dit bedrijf??
Wij hebben al meerdere keren een BBQ bij hun besteld en gaan dit over 3 weken weer doen. Goede service en lekker eten! Ideaal dat de BBQ en borden+bestek er ook bij geleverd worden. Zeker een aanrader.
hier ook aantal keren bbq van gehad, echt ideaal!!! je hoeft niks af te wassen en er is van alles meer dan genoeg!! echt helemaal super!!!
Wij hebben ook goede ervaringen met A-Z. Twee keer naar tevredenheid gourmet besteld, en bij familie al een aantal keer de bbq 'gehad'. Prima!
Hier ook al een paar keer een gourmet of bbq via hun gehad, zowel zelf besteld als bij anderen. Het bedrijf zit hier ook dicht in de buurt. Het was altijd goed en heel ruim voldoende
Hier ook allen maar goede ervaringen met het bedrijf.. Ze zijn altijd op tijd en het is lekker makkelijk dat alles ook weer vies mee terug mag (al moet ik zeggen dat ik het vaak wel afwas omdat het nog een nacht moet staan..!)
Ik ken het bedrijf, al heb ik er nog geen ervaring mee.. Mag ik vragen waarom je bij A-Z wilt bestellen? Niet verkeerd bedoeld hoor, maar ben gewoon nieuwsgierig waarom je niet kiest voor een bedrijf dichter in de buurt. A-Z ligt hier nl zo'n 10 km vanaf van waar ik woon, maar we zouden ook bij de slager hier in het dorp het vlees kunnen bestellen en we hebben nog een ander bedrijf die bbq's verzorgen. Niet dat het erg is hoor dat je daar besteld . Maar was gewoon nieuwsgierig waarom een bedrijf dat zover weg ligt
Prima bedrijf hoor. Lekker makkelijk geregeld. Afgelopen keer met Pasen kort voor het weekend geregeld en zelfs dat was geen probleem. Ok, uiteindelijk wel iets later gekregen dan gevraagd, maar hiervoor het geld ook zonder problemen terug gekregen. Het assortiment is redelijk standaard, maar dat kun je altijd ook nog zelf aanvullen. Heb je wel het gemak van een de bbq en de afwas die voor je geregeld worden.
Ik heb twee keer gebarbecued met dit bedrijf, alles was prima in orde, maar....... het vlees kan toch echt niet op tegen het lekkere vlees van de Keurslager hier in het dorp. Dus ik zou er zelf geen gebruik van maken.
wij bestellen op ons werk voor een BBQ of gourmet altijd bij A-Z.....lekker eten en een prima service
we hebben een keer besteld bij bbq van a tot z en dat was perfect. kan niet anders zeggen dan dat we het allen erg lekker vinden. vlees direct van de slager zal heus nog beter zijn maar dan wordt het vaak ook onbetaalbaar. wij vonden het allemaal erg lekker! joyce
wij hebben nu 2 x via a-z bbq besteld. IDEAAL!!! 1x voor 10 man, en 1x voor 55 man (voor 45 besteld, zelf nog wat hamburgers bij gehaald en dan was het nog te veel, 2de dag ook nog van gegeten.) Ze komen alles brengen, en weer vies ophalen. Het vlees was heerlijk, wel pakket van 12,50/12,75 of zo genomen.
Ik ben misschien wel een beetje een fijnproever, maar vond de bbq van A tot Z echt vreselijk slecht.. Ik zou eerder eens wat prijslijsten bij slagers in de buurt opvragen. Voor grotere gezelschappen vallen de prijzen vaak mee.