Ik heb een paar keer een bbq gehad waarvoor ze bij AZ besteld hadden. Ik vond het prima vlees,maar geen hoogstandjes. Dus voor een buurtbbq vindt ik het wel goed, maar voor een klein gezelschap om uitgebreid in je tuin te blijven zitten vind ik het niet goed genoeg.
wij zullen in onze familie wel geen fijnproevers zijn (oke: halen vlees ook bij de supermarkt) : Maar wij vonden het allemaal ontzéttend lekker hier Hebben al diverse malen gegeten van hun en het is altijd heerlijk. Wat iemand al schreef, wij bestellen ook altijd voor minder personen dan het aantal dat we nodig hebben, want het is behoorlijk veel en we houden altijd over (met toch echt wel wat grote eters) . Wij doen dit overignes meestal bij m'n ouders, wij vallen helaas nét buiten het bezorggebied, wat ik dus echt érg jammer vind!
Dat het bedrijf verder ligt maakt niet uit , ze brengen alles aan huis door het hele land. En daarbij hebben ze ruime mogelijkheden en service en dat alles voor een hele goede prijs. Bij ons straatfeest wat mijn vriend nu organiseert met de buurman kijken we toch ook naar de prijs om voor iedereen de prijs laag te houden.