Soms zit je met vragen in je leven. Nu zit ik met heel veel veel vragen en kom voor mijn gevoel er zelf niet uit. nu vraag ik mij af of er hier mensen naar een paragnost, medium of hoe je het ook allemaal maar wil noemen is geweest? Wat was je ervaring en heeft het je verder geholpen?
Ja ben ik geweest, naar meerdere. Gaf voor mij een fijn gevoel en ook antwoord op mijn vragen. Heb er geen spijt van gehad
Mijn moeder is medium en ben via haar dus ook wel is in contact geweest met andere paragnosten en het was voor mij een positieve ervaring.
Mijn moeder was medium, maar de contacten die ik daarna heb gehad met mediums waren nogal teleurstellend.
Ik ben vroeg in het verleden naar een geweest die was heel duidelijk en goed. Laatst heb ik een keer via de telefoon een gesproken en eigenlijk alles klopte. Ze kwam zelf met dingen over mij die ik haar niet verteld had. Dus goeie evaringen hier.
hier een keer geweest hij kon zeker een hoop vertellen hoe mijn leven in elkaar stak op dat moment. Echter de dingen die hij voorspelde zijn allemaal niet uitgekomen. dus een gemengd gevoel. hij wist dingen te vertellen die hij gewoon niet kon weten, maar de dingen die hij voorspelde kwamen niet
Van den Hurk in Den Haag schijnt goed te zijn? Heb zelf geen ervaring met hem maar wèl hele goede ervaring met een paar andere paragnosten. En dat terwijl ik zó sceptisch was met mijn wetenschappelijke achtergrond.