Hoi, We willen aan de slag met de slaapkamer van de jongste. Hij is nu 2,5 en Woezel en Pip raken een beetje uit. Nu ben ik op zoek naar canvasschilderijtjes met een afbeelding van Planes of andere vliegtuigjes. Nergens te vinden. Dus dacht ik, ik maak ze zelf. Gewoon een plaatje downloaden en op canvas laten drukken. Dat lukt dus niet, want het aantal pixels is dan veel te klein. Vergroot ik het plaatje, is het weer niet mooi om af te drukken.... Iemand een idee waar ik zulke schilderijtjes wel kan bestellen, of hoe ik aan plaatjes kan komen die wel genoeg pixels bevatten? Thanks!
Ik verwacht achter een tijdje meer van planes.. wij hadden een cars thema kamer. Daar vond je echt letterlijk alles van.
planes komt net in, er zal in de loop der tijd steeds meer komen. zoonlief is er hier ook helemaal dol op,
Bij de kwantum en leen bakker hebben ze veel stoffen van Planes. Als je planes Googled kom je ook veel tegen.
bij lappenland hadden ze mooie gordijnstof van planes, en via googel kan je zoeken op hoge resolutie plaatjes
Ik weet niet waar je woont? Maar ik ben in Utrecht geweest, dat was 2 weken geleden en toen hadden ze best veel.
Zelf doen. Dus plaatje zoeken op google en volg de instructies. Ik heb het zelf nog niet gedaan maar wil dit binnenkort zeker gaan proberen. http://www.lifeforrent.org/wordpress/diy-foto-op-canvas/
De gouden tip: bij de praxis !!! Toevallig daar zelf gekocht! Zijn dezfde als bij de babywalz zoals de link, en ook muurstickers etc..
Die van de praxis is wat ik bedoel. Jammer dat ze er maar 1 plaatje van hebben. Zonnestraal, ik ga even op zoek naar wat ik precies bedoel!
Wij hebben muur en raam stickers van hippe beestjes.nl. Geen "merk" maar hele leuke afbeeldingen. Makkelijk, schoon en geen resten met verwijderen. Veel succes.