Bij 34 weken had ik al een volledig verweekte en verstreken baarmoedermond en 1 cm. Nu is het een verrassing maar ik heb nog steeds een beeb in mn buik
Dit is mijn eerste zwangerschap (sorry niet heel duidelijk geschreven) en zoals ik zeg heb ik de beeb nog in mn buik, we gaan het meemaken!
Bij mijn eerste zwangerschap had ik met 32 weken zwangerschap en verstreken baarmoedermond en 1 cm ontsluiting.
Ik zou het niet weten, want ze hebben bij mij nog helemaal niet gekeken. Is dat wel gebruikelijk dat ze bij een bepaald aantal weken gaan kijken?
hallo ik vraag dit omdat ik volgende week vrijdag 38 weken ben en ze me dan willen gaan inleiden..minst mijn baarmoedermond rijp is anders doen ze niets... @ odess nou dan ben ik benieuwd wanneer je beebje komt...
Nee hoor daar kijken ze niet naar als er geen aanleiding voor is. Bij mij begonnen met 32 weken de weeen al. Daarom wist ik het.
bij mij willen ze niet voelen maar bij 29 weken had verweekten baarmoedermond belande in ziekenhuis omdat weeen had.maar erna is niet meer gevoeld dus zou niet weten