Ik wil straks lekker een hartige taart maken voor vanavond iemand nog een lekker idee? vind een quiche weer zo standaart maar wel zoooooooo lekker haha
Ja voor avond eten en kleine eet nog niet met ons mee dus daar hoef ik geen rekening mee te houden hoe maak je prei taart ?
In mijn hartige taart gaat altijd: 1 portobello aan stukjes gesneden champignons salami of hamblokjes feta verkruimeld (maar dan moet je wel echte feta hebben en niet die arla zooi) even denken rode ui knoflook en kaas erover heen geloof dat dat het was. De portobello maakt het altijd erg lekker. Eet ze, wat er ook ingaat
Ik maak vaak spinazietaart met geitenkaas pak gesneden bladspinazie, rolletje van die zachte geitenkaas, 5 eieren lepel pesto, zout en peper en van die plakjes quichedeeg (naast het bladerdeeg in de vriezer) Kan ook goed met brie!
Dit klinkt lekker! Hoe lang doe je dit in de oven en op hoeveel graden? En hoeveel van alles? (1 ui? 1 teentje knoflook? enz.) Heb de portobello in huis, hoef alleen salami en kaas te kopen dus hoop dat je dit berichtje nog leest! Dan kan ik het wellicht begin van de week eten (krijg nu al trek, haha)
Deze is ook zoooo lekker: met kastanjechampignons, honing en geitenkaas.... mjammie! Recept voor Champignontaart met geitenkaas en honing - Koopmans.com