Hulp nodig bij kiezen kado!

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaSon, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hulp nodig bij kiezen kado: welke zou jij kiezen?

1. Dolfijnen

2. Midweek Ardennen

3. Kapper Rob Peetoom

4. Lunch Parkheuvel

5. Beads ketting en armband

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Meiden, ik heb een pluim gekregen t.w.v. 200,- en heb tussen alle mogelijkheden 5 dingen uitgezocht die mij leuk lijken.
    Maar nou kan ik niet kiezen uit die 5 :)
    Ik weet het, een luxe probleem...

Maar ik ben benieuwd welk kado jullie zouden kiezen, daarom een polletje.

Dit zijn ze:
    1. Dolfinarium-bij Dolfijnen in het water staan (niet mee zwemmen). Misschien heeft iemand dit gedaan, aanrader of niet?
    Dichter bij dolfijnen bij dierentuin Dolfinarium in Harderwijk | Een origineel cadeau van Pluimen!

2. Midweek 4p. stacaravan op een camping in de Ardennen. Leuk met het gezin weg, moet dan wel in laatste week april, dus wel koud.
    Kamperen bij Camping De Chenefleur van Ardenne&Gaume in de Ardennen, België | Een origineel cadeau van Pluimen!

3. Knipbehandeling bij Rob Peetoom-wassen/knippen/kleuren/wenkbrauwbehandeling/make-up. Ik heb moeilijk haar, leuk om van echte professionals knipadvies te krijgen.
    Knipbehandeling bij Rob Peetoom in Rotterdam | Een origineel cadeau van Pluimen!

4. Lunch 3 gangen met wijn bij 2 sterren restaurant Parkheuvel. Wij houden nogal van lekker eten en wijn...
    Culinaire lunch bij Restaurant Parkheuvel in Rotterdam. | Een origineel cadeau van Pluimen!

5. Eigen beads ketting en armband zelf samenstellen. Een kado waar je heel lang wat aan hebt.
    Eigen Pallas Beads sieraad samenstellen | Een origineel cadeau van Pluimen!

Pfff zo moeilijk.
    Help!

2. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Ik zou denk ik voor nr 3 of 4 gaan, afhankelijk van of je tijd voor jezelf wil of tijd lekker samen met je man/vriend. Een weekje kamperen kun je zelf ook goed regelen (en april is wellicht idd niet zo geschikt of je moet écht mazzel hebben...). Beads-armband is ook leuk, maar die krijg ik al van mijn ouders, hihi, dus die zou ik niet kiezen.

Kortom... het blijft eigenlijk persoonlijk, ik zou uiteindelijk voor nr 4 kiezen (en stemmen in je poll), tijd met z'n tweeën is belangrijk in de tropenjaren met je kleine kids!

Maar goed... wie ben ik..

3. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    lekker weg met gezin;)

zelf had ik een dag sauna gepland!!:D

4. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik heb voor de kapper gekozen, even lekker laten verwennen, nieuwe look en advies van een prof, ardennen is ook super, maar idd beetje afhankelijk van het weer

5. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Helaas, ben geen saunatype...heb zelfs bonnen van de Zwaluwhoeve laten verlopen :$:)

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik zou gaan voor de armband, daar heb je nog járen wat aan!

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Ik zou gaan voor de kapper, of voor het weekje in de ardennen.

8. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    ik zou gaan voor het midweekje weg met het gezin

maar als ik het goed lees is het toch niet alleen maar voor eind april maar van 17/4 tot 27/10 te boeken???

Wat krijg je met de Turquoise Pluim

Verblijf een midweek in een luxe 4-persoons stacaravan bij Camping Spa d'Or in de Belgische Ardenne & Gaumestreek, inclusief lakenpakket, elektriciteit en reserveringskosten. Toeristenbelasting en andere heffingen zijn niet inbegrepen. De aanbieding geldt van 17/04 tot 27/10 met uitzondering van meivakantie, Hemelvaart en Pinkstervakantie en juli en augustus. Buiten deze periodes worden de Pluimen op aanvraag geaccepteerd.

9. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Hoi, klopt. Maar mijn oudste is 7 jaar en moet dus naar school. De pluim Ardennen mag niet in de schoolvakanties ingewisseld worden. Maar zij heeft in de meivakantie 2 weken vrij i.p.v. 1. Dus die eerste week (van 22 april) is zij een week vrij terwijl het geen officiële schoolvakantie is en kunnen wij dus een midweek hier naartoe.
    Vandaar, maar dank je wel dat je zo goed meedenkt! Erg aardig van je.:)

10. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik zou absoluut voor 1 gaan. daar heeft het hele gezin wat aan en is machtig, zeker voor kinderen. zo dichtbij komen ze niet snel meer.

11. Sensea

Sensea Niet meer actief

de vakantie is ook leuk maar april doet met het weer wat hij wil. als je inderdaad de optie hebt later te gaan zou ik dat ook nog overwegen.

12. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik heb gekozen voor de lunch bij Parkheuvel.
    Ik hou daar wel van.

13. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Maar eind april kan het ook super mooi weer zijn!! Geloof dat we de afgelopen twee jaren niet te klagen hebben gehad in april.

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zou in jouw plaats voor de kapper kiezen. Waarom?

optie één, is maar voor 1 persoon, zou juist geweldig zijn om zoiets met partner of kind te beleven denk ik.

optie 2: Genoeg leuke betaalbare weekendjes weg te vinden, als je de aanbiedingen in de gaten houd. Niet uniek genoeg dus.

optie 3: Dit zou je zelf niet snel doen denk ik! Dus nu je die kans hebt.. doen!

optie 4: persoonlijk zou ik denken dat dat het bedrag niet waard is - maar ik moet eerlijk zeggen dat ik wel van lekker eten houd, maar dat échte culinaire... nee, dat is aan mij niet zo besteed, dat zou ik zonde vinden van m'n bon weer denk ik...

optie 5: Een goede 2e :) érg mooi! Maar ook weer wat minder uniek denk ik dan de kapper. Mogelijk zou je zoiets zelf nog wel kopen, of krijgen van je partner (of van een goedkoper/alternatief merk) .

15. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik zou voor nummer 3 gaan.

16. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Leuk!
    Dolfinarium is denk ik wel leuk voor jullie?
    Veel succes met kiezen, en veel plezier met je gekozen kado :)

17. hardloper

hardloper Niet meer actief

Een vriendin is ooit eens vreselijk verknipt door Rob Peetoom, dus die zou ik zeker neit doen;)

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Armband of kapper.

19. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Weekje ardennen en weer of geen weer, heerlijk toch een midweekje ergens anders met het gezin. Maar wij houden dan ook van wandelen ook al regent het pijpestelen en gewoon heerlijk keutelen.

20. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Nou de poll is duidelijk: midweek Ardennen staat op 1 en de kapper op 2. Nu heb ik gisteravond goedkoop via een veilingsite een weekend Limburg kunnen kopen en dat is in maart. Om dan gelijk in april weer zoiets te doen vind ik teveel van het goede, dus de Ardennen ga ik toch maar laten schieten denk ik.
    Er is een paar keer genoemd dat het leuk is om met z'n allen naar de dolfijnen te gaan, maar helaas is het programma wat er bij hoort maar voor 1 persoon. Dus ik zou dan alleen moeten gaan.
    Ik denk dat ik toch maar voor de kapper ga (ondanks die ene slechte ervaring ;)) en mijzelf een ga verwennen. Ik heb er wel hoge verwachtingen van. Als ik bij een 'reguliere' kapper zeg: leef je uit, dan kom ik thuis als Beatrix. Terwijl ik echt nog niet zo oud ben :cool:
    Hopelijk maken ze bij Peetoom iets creatiefs ervan!
    Bedankt voor het meedenken!

liefs MamaSon

Deel Deze Pagina