Welke mama´s werken er nog meer ´s avonds?

Discussie in 'De lounge' gestart door Vlinder 85, 5 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder 85

Vlinder 85 Bekend lid

10 mei 2011
    811
    0
    16
    Brabant!
    Hallo meiden,

Ben aan het overwegen om iets te zoeken voor een aantal uurtjes te werken in de avond.
    Nu weet ik alleen niet goed wat ik wil.

Welke mama´s werken er nog meer ´s avonds?
    Wat voor werkzaamheden doe je en hoeveel uur in de week?

O, en als iemand toevallig nog iets weet waar ze mensen zoeken in de buurt van eindhoven den bosch e.o..... let me know ;)

Liefs Vlinder 85

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik heb 7 avonden gewerkt, dus; 7 avonden wél 7 niet 7 wel 7 niet...
    was behoorlijk pittig. In de thuiszorg had een eigen route samen met een collega

nu ga ik weer als zzper in de zorg aan de slag en dan vnml savonds

evt café?
    restaurant?
    supermarkt achter de kassa?

3. marleenmama

marleenmama Actief lid

18 dec 2011
    193
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    ik werk min 19 uur per week, verdeeld over 5 uur per dienst. Wij werken tussen 9 en 21 uur. Ik werk op een contact center. Soms werk ik van 9-14 en soms van 16-21 uur heerlijk.... Erg handig omdat manlief ook onregelmatig werkt.

4. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Mijn moeder doet dat al 25 jaar in de thuiszorg/verzorgingshuis. Ideaal want ze was altijd thuis voor ons en ging weg als mijn vader thuis kwam, ze werkte 4 avonden en dan 4 avonden thuis.
    Eerst als wijkverpleegkundige via de thuiszorg en later in een verzorgingshuis als verzorgende.

5. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    Ik werk ochtenden en avonden. Avonddienst van 15 tot 21 uur en tot 23 uur. Die tot 21 vind ik wel fijn, die tot 23 uur minder. Dan lig ik zo laat in bed. Ik heb meestal 2 tot 3 avonden in de week.
    Ik werk 26 uur in als groepsbegeleidster op woongroepen voor lvb jongeren. De 26 uur is gemiddeld, want soms werk je meer dagen in de week en wen andere keer weer minder.

6. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ik werk savonds en weekends als verzorgende in de thuiszorg.
    10-15u p.w

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik werk gedeeltelijk s avonds. Ik ben zwemjuf en de het bad is open van smorgens 7.00 tot s avonds 23.00 uur. Soms werk ik dus alleen een avondje om toezicht te houden. Een andere avond geef ik zwemlessen. Maar er is dus werk tussen 7 smorgen en 11 s avonds in principe.

8. mau

mau Actief lid

2 nov 2008
    397
    0
    0
    Hier een mama die ook de avonden werkt!

Ik werk 3 avonden in de week in de horeca, gemiddeld vanaf 16.00 tot een uur of 12 maar dat ligt er maar net aan hoelaat de laatste gasten weggaan en soms begin ik ook eerder ivm met een party ofzo.

Wel werk ik de ma-woe-vrij, voor 24 uur per week

9. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier achter de kassa bevalt prima:)

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.077
    2.220
    113
    Brabant
    Ik ben wijkverpleegkundige, werk 1 avond in de week. Prima te combineren met thuis, ( daarnaast werk ik de maandagochtend en om de zaterdagochtend)

Heb je evt iets in de zorg gedaan qua opleiding? Want dan weet ik nog wel een werkgever:)

11. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

Hier ook een werkende mama. In de thuiszorg. Dat betekend s morgens en savonds tot een uur of 23 uur. Ik werk 16-24 uur per week. En tot nu toe gaat het prima. Succes met zoeken!!

12. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Hier ook een mama die altijd 's avonds werkt!

Ik werk zowiezo di-wo-do van 16.00-20.00.

Dat zijn ook mijn vaste uren op contract, 12 uur dus.
    Er is eigenlijk altijd wel 1 avond van die 3 (meestal donderdag) dat ik tot 23.00 werk.
    En soms ook in het weekend. Nu moet ik bijv. zondag werken van 16.00 tot 20.00.

O ja ik werk in een cafetaria bij ons in het dorp!
    De bazin is tevens een hele goede vriendin van mij.!
    Bevalt prima zo, en ik heb geen kinderopvang nodig, mijn man gaat werken als ik thuiskom.
    Verder heb ik ook nog 2 krantenwijken (huis aan huiskrant) en die doe ik samen met mn jongste zoon.

13. Yameerah

Yameerah Actief lid

30 jul 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werk 32 uur in de week zowel smorgens als savonds.

Ik werk als woonbegeleidster in een woongroep voor dakloze jongens van 18-23 jaar met psychische, verslavings en of detentie achtergrond.

14. Vlinder 85

Vlinder 85 Bekend lid

10 mei 2011
    811
    0
    16
    Brabant!
    Heb niks gedaan in de zorg, dus dat is geen optie.
    Ik denk dat het iets van poetsen word of anders in de horeca.

Het is dan toch maar voor aantal jaartjes totdat ze jongste ook op school zit en dan kan ik altijd kijken voor iets overdag onder schooltijd.

15. TantePerenboom

TantePerenboom Niet meer actief

Ik wel van 16:45 tot 18:30.
    Ik maak een dokterspraktijk schoon samen met nog iemand. Bevalt me prima. Doe dit 5 avonden in de week.

Mijn is vracht wagen chauffeur en die heeft uren waar je u tegen zegt. Gelukkig kan mijn moeder die tijden oppassen. Zelf werkt ze tot 15:30 dus dat komt mooi uit.

Het liefst zou ik de zorg weer in gaan. Heb helaas mijn opleiding niet afgerond. Ben er 2 jaar tussen uit geweest en het is nu moeilijk voor mij om weer in de zorg te komen (heb wel 3 jaar in de zorg gewerkt)

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Ik werk als verzorgende ig parttime, en ik draai alle diensten. Dus ben ook vaak de avonden weg. Ik vind het goed te doen, mijn man is s'avonds thuis en overdag als ik moet gaan heb ik een gastouder

17. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Ik werkte altijd bij de Makro als receptioniste in de avonden.
    Werktijden waren van 18.30 tot 22.45 uur. Prima te doen!

18. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ik werk ook avonden en weekend dagdiensten , ideaal te combineren met mijn gezin
    eerder heb ik 2,5 jr alleen nachtdiensten gedaan

als je wel in de zorg wil werken kan je ook eens bij Fokus kijken daar werk ik en heb n paar collega's die helemaal geen achtergrond in de zorg hebben en er ook werken , omdat wij op aanwijzing werken ( in tegenstelling tot thuis en verpleeghuiszorg) zijn andere kwaliteiten belangrijker dan een diploma of ervaring :)

mocht je meer willen weten ag je ook n pb sturen , ik ben mentor in opleiding dus het helpt me ook om meer te vertellen ;) houdt me scherp haha ..

19. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    ik geef workshops bij mensen thuis dus ook savonds
    ik kan die avonden zelf in plannen en ze beginnen om 20 uur dus voor mij iedeaal,
    Jafra, kijk eens of het wat voor jou is:)

20. TantePerenboom

TantePerenboom Niet meer actief

Werken jullie ook in Rotterdam? Ik heb zelf geen auto moet alles met fiets of ov doen ;).

Deel Deze Pagina