Iemand ervaring met HG Kunstof reiniger?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nalia, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nalia

Nalia Actief lid

29 okt 2010
    275
    0
    0
    Huishoudelijke Hulp
    Noord Brabant
    Hoi,

Wij hebben vlekken in onze kunstof aanrechtblad zitten waar we al van alles op hebben losgelaten.. Maar die vlekken krijgen we er niet uit.
    Nu vond ik Hg kunstof reiniger maar vind hem best prijzig. Heeft iemand er ervaring mee? en zoja werkt het ook echt?

Groetjes

2. Nalia

Nalia Actief lid

29 okt 2010
    275
    0
    0
    Huishoudelijke Hulp
    Noord Brabant
    Niemand?

3. Delta

Delta Niet meer actief

ik vind HG persoonlijk erg goede producten.. heb zelf schimmel en weerplekken reiniger.. werkt super goed ! zeker in de badkamer..! doe alleen wel handschoenen aan, t bijt

4. Jel

Jel Niet meer actief

Wat voor vlekken zijn het? Wij hebben op het aanrecht naast het gasstel van die ingebeten gele vetvlekken. (nog van de oude bewoners) en ik denk niet dat dat er ooit nog af te krijgen is, het is helemaal ingebeten.

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ik vind dat HG spul dus niet werken, heb het toevallig laatst gekocht voor de tuinstoelen die verkleurd zijn.

Ik heb overigens een wit aanrechtblad van kunsstof en daar zitten wel eens van die theevlekke op , die krijg ik met niks eruit behalve met cillit bang... dus misschien is dat een optie?

6. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Hier gebruikt toen we in dit huis kwamen wonen. De kunststof kozijnen zaten vol met vingervlekken die er met geen mogelijkheid af te krijgen waren.
    Nou, met dit spulletje wel :D Vond het geweldig!!!

Deel Deze Pagina