Weet iemand hoe we daar nu aan kunnen komen? Het is buiten het seizoen namelijk.. Mijn lieve schoonvader is maandag overleden en m'n schoonmoeder wil graag een bosje lelietjes van dalen op de kist liggen vrijdag. We hebben de bloemenwinkel al gevraagd, en die doet z'n best. Maar ik dacht, het kan geen kwaad om het hier ook even te vragen. Misschien is er hier wel iemand die een idee heeft?
Je kan een duurdere bloemenzaak proberen die bruidsboeketten maakt... daar worden ook wel eens lelietjes van dalen in gebruikt.... Al zouden die er nu ook heel veel moeite mee hebben denk ik.... Sterkte de komende tijd! en ik hoop dat het lukt....
Inderdaad een goed bruidsbloemist bellen. Ik had ze toentertijd in mijn bruidsboeket begin maart (waren de favoriete bloemen van mijn overleden opa). Veel sterkte voor jou en je partner in deze moeilijke tijd!
Dank jullie wel voor jullie berichtjes! We hebben idd maandag direct een bloemenzaak gebeld die ook bruidsboeketten doet, en dat zijn ook kenissen van m'n schoonouders, komen ook op de begrafenis. Ze gaan hun best doen, we horen het morgen! Ik hoop dat het ze lukt, zou heel mooi zijn. Mijn schoonmoeder had ze toen ook in haar trouwboeket namelijk... Maar ik dacht, kan het iig ook even hier vragen, je weet maar nooit!
gecondoleerd met het overlijden van je schoonvader ik kan je helaas niet helpen met een bosje. Wordt hij begraven? Waar woon je precies? ik heb ze hier in de tuin staan (geen bloemetjes meer). Als je wilt, mag je een kluit komen halen om naast het graf te planten. Dan heeft hij er elk jaar (steeds meer).