Welke centerparcs? Baby ruim 4 maand.

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door MICH18, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hoi dames,
    welk centerparc is het allerleukste?
    Ook qua omgeving om lekker te kunnen wandelen.
    Laat me even iets weten!

groetjes!

2. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Volgens mij is elke centerparcs leuk om met een baby heen te gaan. Ik ben vorige zomer in de vossemeren geweest in belgie. Was ook een mooi groot meer om omheen te wandelen en een beauty center voor mama :)
    In de boekjes van centerparcs staat een overzicht wat er per park te doen is.

3. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    kempervennen is erg mooi om te wandelen vonden we, maar alle parken zijn mooi groen. Laatste keer zijn we weer naar erperheide geweest, mooiste zwembad, warm bubbelbad en een warm lagune bad, mooi en lkker warm, dat heb je wel nodigvoor een beeb.

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    bispingerheide in dld is erg mooie omg om te wandelen.

5. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.836
    3.630
    113
    Center Parcs ligt vaak wel ergens in een bosrijke omgeving, dus ik denk dat wandelen nooit echt een probleem zal zijn.

Wij zijn in april naar Heijderbos geweest, was erg leuk. Mooie omgeving, gezellig en perfect op baby's ingericht park (overal verschoningsplekken, magnetronnetjes, kinderstoelen, enzv), mooi zwembad, leuke dingen te doen in de omgeving, ik vond het een aanrader.

6. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Dankjewel voor de reacties!! Hebben jullie ook voorkeuren aan Landal parken??

Deel Deze Pagina