Vanavond voor het eerst weer stappen sinds zwangerschap!

Discussie in 'De lounge' gestart door rjdn12, 28 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Hoi dames,

Ik ga vanavond voor het eerst weer stappen met mijn 2 beste vriendinnen! Ze vinden ook dat ik wel weer is wat alcohol mag gaan nuttigen.(ze zijn dolblij dat ik eindelijk weer een mee ga) Voor mijn bevalling kon ik drinken wat ik wou, maar ben bang dat ik nu na 2 glaasjes al niet meer op me benen kan staan:D.
    Ik ben best erg want weet eigenlijk niet eens of ik wel zin heb om weer te gaan stappen,jaja, ik voel me echt een saaie doos;)

Hoe hebben jullie jullie eerste "stap" avond met alcohol ervaren na een lange tijd niks gedronken te hebben?

2. meisje1984

meisje1984 Niet meer actief

ik kon na 1 glaasje al niet meer op mn benen staan, dus pas op ;). ik heb het echt weer op moeten bouwen, al heb ik nu nog steeds meer dan genoeg aan 3 drankjes om aangeschoten te worden. :D
    ik vond het wel weer heel gezellig om tot diep in de nacht los te gaan.
    maar hou er rekening mee dat je dus niet zo veel alcohol op kan als voorheen.

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik kan idd ook wel wat minder hebben dan eerst maar gewoon om en om doen dan een drankje dan glaasje water ! dat zal die meiden vast niet uitmaken
    en geniet er maar lekker van !! en heeeeel veel plezier

oh en als je thuis bent nog ff een paar glazen water drinken dat helpt tegen de kater:D

4. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hebben een vriendin en ik ook gedaan toen zij was bevallen. Zijn we eerst wezen eten en daarna goed op stap geweest. We hebben erg veel lol gehad maar ze kon niet meer op haar benen staan haha.

5. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Haha, ojee dat beloofd wat;)
    Glaasje alcohol-glaasje water lijkt me dan wel verstandig ja:)
    Gelukkig mag ik morgen wel uitslapen van mijn vriend, en hoop ik dat mijn kater sowieso wel zal meevallen, hihi!

6. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Moeten? Je laat het klinken alsof het heel erg is dat je geen alcohol meer gewent bent. ;)

Ik ben na twee glaasjes ook al helemaal aangeschoten :D

7. linde90

linde90 Niet meer actief

en je hoeft toch niet persee alcohol te drinken om op stap te gaan? Hier ook na 1 glaasje al knikkende knieen en slaap hihihi
    Maar moet zeggen ik heb ook echt geen behoefte meer om tot diep in de nacht op stap te gaan terwijl ik voor de zwangerschap echt een feestbeest was.... Nu even een terrasje is al meer dan genoeg, en het idee dat als je gedronken hebt en thuis komt en denkt heerlijk te kunnen gaan slapen, volgens mij wordt ik nog net zo wakker als anders als ik de kleine hoor.

Maar... veel plezier !!

8. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Ik heb er dus eigenlijk ook niet echt meer behoefte aan. Maar ik vind dat ik het toch weer is moet doen. En de alcohol hoeft inderdaad niet, maar voor mijn zwangerschap was ik ook een enorm feestbeest en dan vooral met de alcohol! Dus nu ik weer eens ga stappen moet ik het ook goed doen:D:p

9. linde90

linde90 Niet meer actief

Je moet helemaal niets he;)

Ik ging ook altijd met mijn vriendinnen op stap en dan vloeide de sterke drank ook rijkelijk hihihi, maar heb er geen behoefte aan en doe het ook echt niet omdat het zou "moeten". Ben wat dat betreft ook echt een burgertrutje geworden hihihihi, maar wel een gelukkig burgertrutje:p

10. noukie89

noukie89 Niet meer actief

tot ongeveer 1.5 jaar geleden wekelijks op stap en kon niet dronken worden en nu 2 a 3 drankjes en ik heb hem echt goed te pakken hoor

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

in eerste instantie hadi k ook niet zoveel zin, maar toen ik eenmal met een vriendin weg was was het erg gezellig! ik heb maar 1 glaasje gedronken (ook lang niet meer gedronken en had er niet hele veel behoefte aan) zou gewoon kijken hoe een glaasje valt en daarop baseren of je zin hebt in nog eentje.
    veel plezier!

12. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Van het alcohol drinken ben ik nooit gewest en dat doe ik dus nu ook niet meer. En stappen, tja toen ik 18 was deed ik dat maar daarna ook niet meer omdat ik toen op mezelf ging wonen en er geen geld voor had.
    Ik mis dus niks, maar een avondje met vriendinnen afspreken en ergens lekker eten en kletsen doe ik natuurlijk wel. Aangezien we allemaal in de kinderen zitten is het afspreken nog wel eens astig, maar komen we ook wl bij elkaar thuis 's avonds.

Denk wel dat je voorzichitg moet zijn met alcohol. Eéntje is genoeg om helemaal zat naar huis te waggelen. De alcohol is toh ook geen moeten??!?

13. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Voor mijn zwangerschap ging ik heel veel stappen, kon niet dronken worden... en nu als ik eens op stap ben na 3 glazen heb ik hem al aardig zitten haha.

PS veel plezier vanavond en vanacht, geniet er van!

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    1 rose en ik lag plat.

15. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Nee tuurlijk is de alcohol geen moeten! En als ik na 1 drankje hem al aardig voel, stop ik ook direct. Ik wil zelf ook wel weer is een drankje doen en vind het nu met het uitgaan wel het goede moment:) En door jullie ervaringen nu te lezen let ik natuurlijk extra op het gebruik ervan!;)

16. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hier eigenlijk hetzelfde verhaal. Snel aangeschoten en zo moe als een hond.

Vooral de moeheid slaat sneller toe.

De eerste avond zouden we flink met onze tanden in de bar gaan hangen, na het etentje waren we zo moet dat we om 10 uur weer naar huis zijn gegaan :p

Veel plezier!

17. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Laatst ging de kleine logeren en wij hadden een feestje, maar ik heb toch maar 1 roseetje gedronken. Ik had er gewoon geen zin in en de kleine moest ook weer opgehaald worden de volgende dag natuurlijk. Omdat mijn vriend ladderzat was leek het me verstandiger het rustig aan te doen haha..

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    2 glaasjes...het voelde al 10:p

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837