Hoi, Zoals ik al zei heb ik nu al weer de laatste dagen allerlei klachten, maar helaas zet de bevalling maar niet door. Mijn eerste is met 39 weken en 3 dagen geboren. Nu heb ik echt steeds het idee dat dit kindje ook wat eerder zou komen. Wat ook wel fijn zou zijn aangezien het in stuit ligt en ik voor een stuitbevalling ga. Je kunt het maar achter de rug hebben denk ik dan. Ik heb erg veel last van mijn buik, soms het idee dat ik weeen heb (zullen wel oefenweeen zijn), ben stront chagerijnig, erg emotioneel, houdt veel vocht vast, voel me echt niet lekker en waarom kan ik niet echt aangeven en ik verlies ook regelmatig wat slijm (waarschijnlijk slijmprop). Deze klachten had ik ook voor de eerste bevalling. Hebben jullie bepaalde klachten die aangeven dat de bevalling niet lang meer op zich liet wachten of herkennen jullie mijn klachten? gr Suzanne
He meid, Ik verloor ook de slijmprop en kreeg opeens last van mijn ontlasting? Moest opeens enorm naar de wc zeg maar en 2 dagen later begon het.....oh ja en de bekende "we moeten nog naar de winkel" , "en ik moet nog van alles poetsen" en die ongi krampjes had ik al een paar dagen. Alleen wist ik toen niet dat het t begin was. Maar bij je tweede heb je hier veel eerder last van ehoeft het weer niet de bevalling te zijn he? Volgens mij vraag je je bij de tweede keer weer net zo goed af, is dit nu het begin? Ik wens je im ieder geval veel succes want jeetje een stuitbevalling, knap dat je dat gaat doen meid!!!!
tjah wat vervelend voor je en vooral omdat t buiten nog warm word ook ... maar ik had op die bewuste zondag s'morgens wat slijm en bloed verlies met afvegen en ik dacht ik zal de vk bellen want weet niet wat t is . ben eerst gaan douche en eten en daarna weer naar de wc en niks meer aan t handje . we zijn die hele dag op pad geweest en eigenlijk niet meer aan vk gedacht want had nergens last van en t bloed en slijm was verdwenen . na een dag flink op stap te zijn geweest zaten we na t eten lekker op de bank te hangen en om 10 voelde ik iets lopen dus naar de wc en jah hoor zo begon t ik had een scheurtje in mijn vliezen . bla bla bla nog een heel verhaal maar ze is uiteidelijk smorgens om half 9 geboren . nou ik wens je veel succes en je zult echt moeten afwachten . hoop dat hij/zij snel komt !!!!!