Hallo allemaal! Ik heb net een zwangerschapstest gedaan ( met middagurine ) van de kruidvat ( 2 voor 5 euro ) en nu was er eerst geen teststreep te zien...Na een minuut of 10 stond er wel een ienimini gekleurd lijntje..... Dit kan een indrooglijntje zijn? zijn er mensen die dit ook gehad hebben en toch zwanger bleken of juist niet? Denk dat ik maandagochtend de test ga herhalen... Ik hoop op wat antwoorden alvast bedankt! Groetjes Leonie
Bij mij komt er na 3 uur een (indroog?)streepje .... (casette sensitest)en moet pas over een week Ongi worden... Maar dat wil ik trouwens ook wel weten....
Volgens mij mag je bij de kruidvattesten na 5 min kijken en na een kwartier ofzo niet meer (neem t ff ruim)... Dus kan indrooglijntje zijn, maar ja, je kan ook zwanger zijn dat je nog weinig hcg in je lichaam hebt en dat je test daarom laat positief word. Zal niet de eerste keer zijn dat ik dit hoor namelijk.
ik heb bij de kruidvat testen nog nooit een indrooglijntje gehad/gezien... heb ze zelfs 3 weken laten liggen toen nog geen 2e streep.;.. en op de kruidvat testen zijn mijn sreepjes altijd ligt en ben echt zwanger geweest. dus spannend
Ik heb ook met de kruidvat cassette een lichte streep gekregen, sommige pas na de testtijd, maar was wel echt zwanger, dus het kan wel!
Toch nog even laten weten voor de geinteresseerden dat ik vandaag erg goed ongi ben geworden EINDELIJK! Op naar de volgende "ronde"
indrooglijntjes zijn kleurloos, dus dan staat er een wit streepje, alles met een kleurtje is een streepje = zwanger. het kan net aan de hoeveelheid hcg liggen. Niet schrikken maar ik heb 8 testen gedaan waarvan er maar 2 positief. maar met de dag word dat lijntje dikker. maar soms is het bij een ander merk juist weer niet zichtbaar en bij de ander weer wel. De beste vond ik de normale van clear blue en de matcare ultra Maar ik denk als jij een kleurtje zag dat ik je mag feliciteren.