Bosch speelkeuken (groot)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Joyceborrias, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyceborrias

15 feb 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat er iemand is die de speelkeuken van Bosch heeft. Ik zit er aan te denken om deze mijn dochtertje van 2 en een half te geven.
    Graag wil ik weten hoe die er aan de achterkant uitziet!
    De speelkeuken van Miele is bijna hetzelfde en daar weet ik van dat de achterkant ook nog een vaatwasser heeft. Nu zou ik graag willen weten of dat bij de Bosch ook zo is!
    Tenslotte zou ik het fijn vinden als jullie je ervaring over dit keukentje willen geven. BV of de geluiden een beetje goed zijn enz.

2. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Ik heb helaas niet de zelfde keuken! Maar hij is wel mooi :D

Ik heb vorig jaar ook een keuken voor mijn zoontje gekocht, want hij speelde er altijd zo lief mee op het KDV en bij de dokter (daar hebben ze er ook een staan). Maar thuis doet hij er helemaal niets mee.... hahaha gelukkig heeft hij nog een jonger zusje ;)

Groetjes!

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    mijn kids kregen vorig jaar een plastic keuken en was binnen no time kapot, ik zou zelf altijd gaan voor hout maar ik heb lompe kids :p dus als jij nette kindjes hebt die geen stickers eraf halen of erop gaan zitten e.d. dan is het geen probleem dan is het een heel leuk iets... hout is toch net even wat degelijker dus misschien is dat ook een optie?

4. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Onze meid heeft een kleine Miele keuken. Ze heeft hem gekregen toen ze 2 werd
    Ze speelt er het meest mee als we klaar zijn met eten. Hier zit en geluid in de 'kookplaat' een soort bakgeluid. Er zit een oventje in die aan de andere kant een vaatwasser is. Geen idee of dat bij de Bosch ook zo is.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    O ik vind hem vreselijk.

Ik zou ook voor hout gaan.

Ik ben helemaal niet anti kunststof maar dit ding ziet er niet uit ( vind ik dan)

6. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

mijn zoon had van sint een plastic keukentje gekregen, ding viel om en vond niks.
    hij krijg nu van deze sinterklaas een houten.

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik hoor ook slechte verhalen over kunststof keukentjes: snel kapot. Wij hebben een hele simpele houten en daar wordt door T heel fanatiek mee gespeeld, M maar matig. Er zijn ook van die uitgebreide keukentjes van hout.

8. Joyceborrias

15 feb 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    thanx allemaal voor jullie reactie!!

9. muis26

muis26 Fanatiek lid

ik had hem..... (wij hebben een speelgoedwinkel dus das handig haha)

Maar hij is HEEL ERG groot.. ik had al snel de zijkanten eraf gehaald........ en die klepjes van de vaatwasser en oven gaan echt snel stuk. 1 keer op leunen en KRAK kapot.

Geluidjes wel leuk, in koffie ding zit geluid en op de oven. maar om eerlijk te zeggen vond ik het het geld niet waard. ik zou ook voor een houten gaan. Vrienden van ons hebben een houten met geluid en lampjes in de kookplaat, ook super leuk en gaat stukke langer mee.

Echt dit ding is ZO mega groot en in het begin is het leuk omdat het nieuw is, maar na een week heb je er spijt van :)

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.806
    4.191
    113
    wij hebben ook zo een grote maar dan van Tefal/smoby.
    Die schijnen iets steviger te zijn. Hij staat hier iig al twee jaar en er word dagelijks fanatiek mee gespeelt. Maar eerlijk is eerlijk, deze heeft ze van opa en oma gekregen. ALs ik er zelf een had gekocht had ik een houten van kidicraft gekocht.

11. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Hier de grote van Miele, wordt nu al n jaar fanatiek mee gespeeld, ...en gelukkig nog niks kapot. Ze hft m ook gekregen, ... Als ik t zelf mocht doen kocht ik n kleiner formaat in hout. Komt ook wel omdat onze woonkamer niet heel groot is.

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Deze had het zoontje van een vriendin van me in geen tijd stuk. En het is geen hele grote wildebras ...

Deel Deze Pagina