Vanmorgen 4a5 dagen te vroeg een test gedaan.. Ja ik weet het niet slim deze was negatief maar was hem vergeten weg te gooien.. ongeveer 4 uur later kom ik weer op de badkamer en wil ik hem weg gooien zie ik een 2de streep. Zal dan wel een indroogstreep zijn denk ik of niet? Zelf nog nooit gehad
Een indroogstreep is meestal grijs.. deze ziet er wel roze uit. Misschien heeft deze test langer de tijd nodig om te drogen?
Ik vind m wel heel duidelijk voor een indroogstreep! Misschien morgen of overmorgen even testen met een kv2v5? Die zou geen valse streep mogen geven..
Ik zou hem zeker als negatief beschouwen. Na 4 uur is echt niet meer betrouwbaar om af te lezen. Ik heb nog veel duidelijker vals positief getest dan jouw test. Nu ben je nog vroeg dus negatief betekend niet dat je niet zwanger bent. Hopelijk heb je snel een positieve in handen!
Nog niet, wou met zelfde merk doen om te kunnen vergelijken dus heb nieuwe besteld en die komen vanmiddag binnen.
Heb met deze testen precies hetzelfde gehad, testen liepen zelfs op (na een dag indrogen) maar was toch echt niet zwanger. Voor mij dus nooit meer deze testen, haal alleen nog kv 2v5 of wondfo (zijn hetzelfde)
Ik heb vandaag op 4 dagen voor NOD zo'n zelfde streep gekregen (kv 2v5 was gister negatief), alleen dan wel eerder, ik denk zelfs binnen 5 min... Kreeg dus wat hoop, alleen die is nu wel minder. Morgen nog maar een testje doen dan
Ik heb vorige maand die testen ook gebruikt, ook het zelfde soort streepje als bij jou. Dag later getest met kruidvat 2v5 en daar was een duidelijke streep te zien. Ik wil je geen valse hoop geven hoor, maar ik zou de kruidvat testen eens proberen
Bedankt voor jullie reacties!! Was 2 dagen erna weer ongesteld geworden.. En ondertussen vanmorgen positieve ovutalie test en daarna weer 2 weken wachten