Iemand ervaring met infantrini (oid)?

Discussie in 'Voeding' gestart door azucena, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Ik heb een paar vragen over infantrini of een vergelijkbare dieetvoeding.

Ten eerste ben ik benieuwd naar de reden waarom je dit hebt moeten geven.
    En dan dus of het hielp.

Werd het net zo goed gedronken? Mij is namelijk verteld dat het meer vult, dus de kans er is dat er uiteindelijk minder binnen komt. Dan heeft het niet zoveel nut, omdat de calorie intake hetzelfde blijft.
    Kan je er nog pap van maken? En is het dikker dan gewone voeding? Zo niet, is het in te dikken met johannesbroodpitmeel?

Waar ik ook benieuwd naar ben is of je het meteen vergoed krijgt. En of een dietist het ook voor kan schrijven of dat de kinderarts dit per se moet doen.

Moet je de voeding nog aanlengen met water? Via internet zie ik alleen maar kleine flesjes of sonde zakken, dan krijgen we dus straks een mega voorraad mini flesjes lijkt me.

Alvast bedankt!

2. adi

adi Niet meer actief

Ik heb geen ervaring met infatrini wel met fantomalt. Dat zijn puur extra calorieën, we hebben 5 schepjes per dag gegeven toen onze zoon 2 jaar was.
    Het werkte erg verzadigend, dus kreeg hij het s avonds.
    Verder dikt het de melk helemaal niet in en is smaakloos.

Ik heb eerlijk niet de indruk dat het echt verschil heeft gemaakt.

3. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Bedankt voor je reactie Adi. Dat is niet hetzelfde wat wij nu krijgen voor ons zoontje.

Gister was het nog niet zeker of we infantini zouden krijgen, nu wel. Vandaag is alles al geregeld met de leverancier en morgen komen ze de eerste voorraad leveren. Ik ben heel benieuwd of het gaat werken, het zal in ieder geval een groot deel stress wegnemen over het eten en het wel of niet binnen krijgen van voldoende voedingsstoffen. De druk wat van de bijvoeding af en gewoon rustig aan weer dingen proberen te introduceren :). (En hopelijk helpt het met het doorslapen :).)

Mocht er nog iemand dit geven of gegeven hebben, hoor ik nog steeds graag ervaringen!

Deel Deze Pagina