Bij mijn 1e zwangerschap lag mijn placenta aan de achterkant en had ik tijdens de bevalling voornamelijk rugweeën. Bij mijn tweede zwangerschap lag de placenta aan de voorkant en had ik voornamelijk buikweeën. Heeft dit met elkaar te maken of is dat gewoon toeval?
Géén idee, ook nooit iets over gehoord. Ik had beide keren een achterliggende placenta. Eerste keer buik- en rugweeën, tweede keer vooral rugweeën (die veel meer pijn deden dan ik me van de eerste kon herinneren).
Ik had mijn placenta aan de voorkant. Kreeg met 28 weken weeën en heb 10 weken vooral rugweeen gehad, heel soms buikweeen. Bij de uiteindelijke bevalling had ik buikweeen.
Ik had de placenta aan de voorkant liggen, en had tijdens de bevalling rug-, been- en buikweeën gehad.. Maar dat kan er ook mee te maken hebben dat m'n vliezen eerst waren gebroken en ik ingeleid moest worden (en dat m'n meissie een sterrenkijkertje was).
Ik had de placenta aan de voorkant liggen en had rugweeën. Geen buikweeën gehad. Vliezen braken pas tijdens het persen dus daar kan het ook niet aan gelegen hebben.
Placenta voorzijde en voornamelijk heel vervelende beenweëen gehad . Een uurtje of vier voordat ik uiteindelijk mocht persen hebben ze mn vliezen gebroken. Toen wel wat meer rugweëen gekregen, maar door de pethidine injectie "mis" ik ongeveer drie uurtjes. Dus weet niet exact hoe pijnlijk die rugweëen zijn geweest. Nu placenta zijkant/achterkant... en over een week of 10 kan ik je meer vertellen over het soort weëen.
Vorige keer placenta aan de voorkant en buikweeën, nu placenta aan de achterkant, maar die weeën mogen nog wel eventjes op zich laten wachten!
Ik heb nog nooit rugweeën gehad, ook niet toen mijn placenta aan de achterkant lag (heb één keer voorkant, één keer achterkant gehad)
had de placenta aan de voorkant en heb enorme rugweeen gehad, gewoon helemaal verkrampt en erger dan de buikweeen, hopelijk gaat het de volgende keer beter...
Hier placenta aan de achterkant en alleen maar beenweeen, ook de dagen dat ik voorweeen had. Auw! Nu ligt hij aan de voorkant, we zullen zien of het verschil maakt!