Ik heb straks om half 4 voor het eerst sinds 2 jaar een sollicitatiegesprek voor een fulltime functie op een klantenservice... mijn kledingcrisis van 3 dagen is al goed gekomen (panty, zwart rokje en witte blouse, geen sieraden, less = more), moet naar Amsterdam dus haal mijn hakken pas op het laatste moment uit mijn tas, heb mijn case voorbereid en opgeschreven, heb ik in de trein wat te doen. Nu straks nog even mijn beestjes eten geven, zorgen dat telefoon vol is geladen en dan gaan we... Ik vind het enorm spannend! Duimen jullie mee?
Succes! Zet hem op! Visualiseer, als dat lukt, dat je de baan van tevoren al hebt en dat je 'slechts' de formaliteiten af komt wikkelen. Dat heeft bij mij in het verleden geholpen tegen zenuwen.
succes en zo te horen aan je kledingkeuze is deze baan je op het lijf geschreven nou zet je mooiste glimlach op en het komt vast helemaal goed succes
Heel veel succes!! Hier na een jaar thuis hebben gezeten, d ehoop op leuk werk al halfhalf opgegeven... ineens superleuke baan. En als ik het kan, kan jij het ook!
Een bedrijf wat bekend staat om scherpe aanbiedingen en hunts Ze hadden me al gegoogled dus ga de naam even niet neerzetten. Gesprek is goed gegaan, toen ik naar huis ging had ik echt zoiets van "ik heb het verknalt" maar meer dan jezelf presenteren kan je niet. Ze hebben morgen en dinsdag nog 2 kandidaten en daarna hoor ik of ik word uitgenodigd voor een 2e gesprek.