Iemand ervaring met innestelingbloeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sterretje1989, 21 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sterretje1989

21 sep 2018
    29
    4
    3
    Vrouw
    Hallo allemaal!
    Hoop echt dat iemand me kan helpen! Maart zwanger geraakt van ons 2e kindje helaas een vroege miskraam geworden.. cycotec pillen ingebracht om het eraf laten komen tot een maand geleden nog niet schoon geweest, 2 weken geleden kijk echo van binnen in mijn baarmoeder gehad wat het nou kon zijn.. de gynocoloog zei me dat er van binnen alles goed uit zag.. dus we gingen er weer voor na een half jaar wachten.. nu 11 en 12 sep positieve ovulatie test gedaan en goed geklust rond die dagen.. eergisteren en gister wat minder afscheiding gehad als normaal en gister avond ineens een heel klein beetje rood bloed tussen het slijm dacht wat vreemd nu al ongesteld 8 dagen na mijn ovulatie! Nu vanmorgen weer gekeken en nu is het oud bruin bloed Ik lees nu dat dat kan als het eitje niet goed kan hechten het zich dan afbreekt en je een vroege menstruatie krijgt.. maar ik lees dus ook dat het innestelingsbloeding kan zijn ( wat ik natuurlijk hoop na al deze maanden) nu is mijn vraag hebben jullie innestelingsbloed gehad en had je daarbij toch veel afscheiding want bij mij is het dus best droog!(wat normaal een menstruatie betekend) En niet wat je leest veel afescheiding bij een zwangerschap..hoe zat het bij jullie? (Sorry voor dit mega lange verhaal maar ben radeloos)

Deel Deze Pagina