Ik heb een gratis 3d brilletje (moet je wel zelf vasthouden en helemaal om je ogen vouwen) en wil graag een goedkoop brilletje kopen via internet. Zie allemaal leuke filmpjes op youtube staan in 3d. Nu zijn er meerdere soorten brillen en dan bedoel ik niet karton of plastic maar de glazen. Rood en blauw of gewoon grijzig of zelfs met roze en nog een kleur (geel dacht ik) deze zag ik in een filmpje op youtube Welke verschillen zitten hierin? Staat ook niet op de site vermeld waar ik nu wil bestellen. Staat bij beide dat ik filmpjes/tijdschriften enz ermee kan bekijken.
Volgens mij werken ze wel met een andere techniek, weet er zelf ook het fijne niet van. Er staat op deze site het eea uitgelegd, misschien kom je er wat wijzer uit! Welke 3D bril kopen voor 3D film DVD
dank je wel. Wel nog best ingewikkeld. In de bioscoop werken ze met andere brillen wat ik al verwacht had. Daarvoor ga ik hem ook niet gebruiken. Stond een handige tabel. Ik kan een rood met blauw brilletje aanschaffen. daar kan ik op onze tv evt een film mee kijken en op de computer. Thanks weet ik welke ik aan moet schaffen.
Ahum net gelezen in de quest Maar het gaat erom dat je beide ogen een ander beeld binnen krijgen. Je hersenen combineren die beelden tot 1 geheel, net als normaal. Bij sommige films heb je duidelijk 2 tinten in beeld, en dan moet je dus een brilletje met die 2 kleuren glazen hebben. Wat meer geavanceerd zijn de films waarbij de beelden om en om heel snel voor links en voor rechts te zien zijn. Die bril filtert dus heel snel de beelden die je met links moet zien en de beelden die je met rechts moet zien door snel de glazen aan en uit te doen op de juiste momenten. Zo ongeveer... misschien heb je daar wat aan?
Moet je nagaan mijn man heeft de Quest zelfs. Maar hij ligt wel een Quest achter met lezen Dank je wel. Is maar ingewikkelde materie.
Ja, inderdaad! Ik herinner me het ook alleen nog in grote lijnen. Hij ligt hier wel, maar het is al het december nummer. Net uit dus. Ik had zelf geen flauw idee hoe 3d nu precies werkte. Tot vanochtend dus... haha.
haha! Je leert zelfs wat op zp dus Denk dat ik nog niet wist dta je zwanger was. Zie je banner zo voor het eerst. Gefeliciteerd. Wat fijn zeg!