Ik ben vandaag voor mijn eerste follikelmeting gegaan. Nu zit ik op dag 10 en er zitten 2 follikels. Eentje van 18 mm en eentje van 11. Bms was mooi dik. Ik moet nu maandag de IUI ondergaan. Het zou erom spannen of die van 11 mm nog mee gaat doen. Heeft het nu nog zin om mijn laatste dosis menopur van vanavond iets op te hogen in de hoop dat het net het extra zetje is wat hij nodig heeft om door te groeien? Ik heb mijn IUI om 15.00 uur. Dit is mijn 3e poging, de andere 2 waren in de ochtend. Ik moest mijn pregnyl dan 's avonds om 23.00 uur zetten. Zaterdagavond dus. De IUI vindt dan 40 uur later plaats.. is het dan niet beter de pregnyl ietsje later te zetten?
Pregnyl 35 uur voor punctie of inseminatie zetten hoor. Bij 40 uur te grote kans op reeds gesprongen follikel(S).
Ja dat dacht ik dus ook. Nu valt mijn eisprong sowieso op maandag.. krijg altijd vruchtbaar slijm en 3 dagen later is dan mijn eisprong. Heb toch maar wat meer gespoten gisteren in de hoop dat t zin heeft.. ik ga vandaag de hele dag weg dus zal sowieso pas op z'n vroegst de pregnyl om 1 uur kunnen zetten. Dat scheelt al 2 uurtjes. En misschien zet ik wel een wekker om 4 uur ofzo. Pff.. wil het zo perfect mogelijk laten verlopen allemaal!
ben je niet bang dat door die extra menopur die van 18 ook extra doorgroeid en daardoor eerder springt dan de bedoeling is? over de pregnyl: ik heb maandag om 11:00 iui en moet vanavond om 22:00 spuiten. dus rond de 36 uur lijkt me prima toch?
Ik heb nu een positieve ovulatietest dus alles is goed qua timing.. ik heb toch gisternacht om 1 uur de pregnyl gezet.. leek me niet heel veel uitmaken. Nu hopen op een goede afloop morgen!