Iemand ervaring met Jan Koning

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door MvN, 15 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvN

MvN Niet meer actief

Ik hoor veel goede verhalen over deze beste man! Zijn er meerdere van jullie bij hem geweest en wat waren jullie ervaringen?

2. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Hoi dat zou ik ook weleens willen weten..Want wij gaan 3 Juni..Heb het via een kennis,.bij haar had hij het juist.Zij zei dat hij het in 20 jaar nog nooit fout heeft gehad en hij ook verloskundige is.Hoor het wel.Hoelang ben je dan?

3. MvN

MvN Niet meer actief

Wij gaan 16 mei, dan ben ik 16 weken en 3 dagen :D

Ik hoor ook alleen maar positieve reacties erover dus vandaar dat de keuze op hem is gevallen OOK raadde de vk hem aan,

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
  5. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Ja daar ben ik ook vanuit gegaan..spannend.Laat je het wel even weten?Ben benieuwd.

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Owww, ik moet 5 mei voor het eerst en zag net op de site van mn verloskundige dat daar ene jan de koning werkt! Was me helemaal niet opgevallen en had ook al meerdere dingen over hem gelezen! Wat is dat met die man? hihi! Ik wilde juist om een vrouw gaan vragen, maar nou weet ik dat ineens niet zo zeker meer! Jammer dat niemand er verder iets over weet!

7. pink150

pink150 Actief lid

21 okt 2008
    203
    0
    0
    Lieve dames,
    wij zijn bij 16weken en 3 dagen bij deze man geweest en het was in een woord GEWELDIG hij is echt kundig en zeer vriendelijk, wij hadden onze broer en zus meegenomen en het was geen enkel probleem, het mooie van jan de koning is, is dat hij al een van de enigste het geslacht vanaf 16 weken kan zien, en idd heeft hij het nog nooit fout gehad!
    je kan bij hem terecht voor een gewone echo van 25 euro (met 9 foto;s geloof ik) of gecombineerd met een dvd (samen 50 euro)...en onze dvd is echt prachtig!
    AL met al ben ik echt tevrede en vind ik het zeker een aanrader!
    Succes allemaal!

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Maar je kan hem dus ook gewoon als je verloskundige nemen? Want bij mij in de verloskundige praktijk zit dus die jan de koning (of t is iemand met dezelfde naam). Moet 5 mei voor het eerst en vraag me af of je degene bij wie je dan bent degene is die 8 maanden jouw blijft volgen!? Of mag ik dan een voorkeur geven?

9. MvN

MvN Niet meer actief

Jan Koning is geen verloskundige meer maar hij werkt wel op het Iriscentrum in het rivierenlandziekenhuis in tiel en doet alleen de 20 weken echo's nog maar.

Als het goed is kan hij met 16 weken ook al zien of je je zorgen moet maken over de 20wk echo

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ow, zijn naam en foto staan nog wel op de site van mijn verloskundigenpraktijk. Maar ik geloof dat iemand anders hier zei dat ie meerdere echo's maakt en niet alleen de 20 weken echo. En als ie met 16 weken kan zien hoe of wat dan heb je daar niks aan als ie alleen met 20 weken kijkt hihi.

Maar ja, we zien wel :p

11. MvN

MvN Niet meer actief

In het ziekenhuis doet ie alleen maar de 20 weken echo.
    Hij heeft ook apparaat thuis en daar doet ie met 16 weken echo's maken.

Dit is hem

12. MvN

MvN Niet meer actief

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    yep daar zit ik hihi, dus daar werkt ie nog wel?

14. MvN

MvN Niet meer actief

ja daar werkt deze beste man wel :p

Ik zelf zit in tiel bij de vk

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    okee, ik heb ook tiel gebeld maar ik moest naar ochten. Ochten is precies even verweg als Tiel voor mij, maar blijkbaar val ik buiten hun gebied :p

16. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Wij hebben 29 april daar een afspraak voor geslachtsbepaling :) ben benieuwd

17. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    spannend ..ben benieuwd.Lees hier wel hoe het is geweest..Wel laten weten!Veel plezier

18. MvN

MvN Niet meer actief

en had je jan koning?

19. kiwie

kiwie Lid

2 mrt 2009
    11
    0
    0
    Ik heb toevallig vandaag een afspraak bij hem gemaakt, ben nu bijna 15 weken en ga op 16 weken en 3 dagen naar hem toe. Ik hoor alleen maar goede verhalen en hoor van anderen dat hij het inderdaad nog nooit een keer fout heeft gehad. Hij vraagt (dat vertelde een vriendin) of je een geboortekaartje stuurt en daarop vermeldt of hij het goed had.
    Ik ben heel benieuwd en zal mijn ervaring nog wel delen.

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ik ga 19 mei voor een extra echo naar hem toe, maar dan kan hij vast nog niet zien wat het wordt haha. Ben dan namelijk pas 10 weken. Hij kan het vanaf 12 zien toch?

Deel Deze Pagina