Iemand ervaring met Jan Koning

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door MvN, 15 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvN

MvN Niet meer actief

Noop 16 weken helaas,

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ow vind ik niet erg hoor, is nog snel!

3. MvN

MvN Niet meer actief

Jaaa gelukkig wel, over een week weten we het!

4. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Spannend roos..wij nog 3,5 week.Wat denk jezelf?Wel even posten hier hoe het was he..wij denken een meid..ben benieuwd of ons voorgevoel uit gaat komen Ik wou ook met 16 weken maar op die dag had hij geen plek..dus werd het een week later..jammer maar goed,het gaat nu snel..alhoewel het kan niet snel genoeg gaan :confused: :)

5. MvN

MvN Niet meer actief

ik denk ook een meid!! ja ik ben zaterdag 16 wk 3 dg. Kan echt niet wachten..

Ik zal hier wel laten weten hoe het was! maar niet wat het is :p dat houden ik en mannetje voor ons

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mag ik aan jullie vragen waar dat voorgevoel vandaan komt? Ben ik wel benieuwd naar!

7. MvN

MvN Niet meer actief

Ik droom alleen maar over meisjes! en heb sinds het begin af aan al dat gevoel! Voordat ik zwanger was dacht ik altijd dat ik als eerste een jongen zou zijn. Maar op het moment dat ik zwanger was dacht ik gelijk een meisje!

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ben benieuwd of je gelijk hebt! Is anders wel weer even omschakelen als het toch een knulletje is hihi.

9. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Met 16.3 weken een pretecho laten maken in Nieuwegein.
    Vandaag de 20 weken echo gehad, door Jan Koning! Alles was goed. HEERLIJK!
    En hij bevestigde wat toen ook al werd gezegd, een MEISJE!
    Ben zooo blij. Ik ga er nu gewoon vanuit dat het klopt. blij blij blij.
    succes allemaal!

10. sesti

sesti Actief lid

20 feb 2009
    141
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik mag over 2 weken ( 30 mei ) ook naar Jan Koning!!
    Ben zoooo benieuwd !!!
    Groetjes

11. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @roos spannend vandaag de grote dag,ben erg benieuwd hoe het was!laat wel even weten he..Voor ons begint het ook op te schieten,woensdag nog 2 weken.Veel plezier en geniet ervan.Ik lees het wel.Knuffel

12. kiwie

kiwie Lid

2 mrt 2009
    11
    0
    0
    Ik ben gister bij Jan Koning geweest en hij zei een meisje... Ik kon het zelf niet goed zien en twijfel nog steeds bij de witte vlekken tussen de beentjes ;)
    Ben nu 16 weken. Kijk of het straks met de 20 weken echo weer dezelfde uitslag geeft.
    Ik moet wel even omschakelen, dacht zeker te weten dat het een jongen werd (gevoelsmatig!) maar ben superblij, alles was goed en heel beweeglijk! Ze had continu de hik en wreef steeds over haar gezichtje, ach gos!

13. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik ben bij Jan de koning geweest met de 20 weken echo.
    Het was echt een super rustige en duidelijke man,vertelde alles wat we wouden weten in normaal verstaanbaar taaltje (geen ziekenhuisproxidioceirdiene :p)
    Hij is heel aardig en toen hij zei wil je weten wat het word,vroeg ik hoevaak hij het juist had.
    Hij vertelde het nog nooit verkeerd te hebben gehad en mocht het verkeerd zijn zou hij mijn babykamer betalen :p
    Hij had gelijk een jongen hebben we gekregen.

In mijn omgeveing hoor ik veel goede verhalen over hem (woon in tiel :D) en bij een volgende kijken we uit naar de 20 weken echo met hem.

Hoorde laatst alleen wel dat hij homo zou zijn,dat had ik eigenlijk niet verwacht als ik hem zo zag,maargoed dat zegt natuurlijk niks over zijn werk

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Niet verwacht dat hij homo is!?!? Hihi, toen ik alleen zn foto had gezien dacht ik het al. Toen ik hem later belde dacht ik het zeker te weten! Mn moeder vond het ook overduidelijk. En het maakt mij geen bal uit of hij homo is of hetero :D

Deel Deze Pagina