Hier de uitnodiging voor Emma haar verjaardag besteld. Heel snel geleverd en goede kwaliteit. Ben erg tevreden. Ga ook de uitnoding voor Julia haar 1e verjaardag daar bestellen
Super, daarhebben wij onze geboortekaartjes vandaan. Exht een hele goede service. En goede kwaliteit!
Ik ben ook erg tevreden over ze, verhuiskaarten heb ik er besteld, later ook de verhuiskaarten voor mijn ouders. Geboorte kaartje heb ik al uitgezocht, is nog wel vroeg, maar ik ga ze daar bestellen. Voor de rest gebruik ik de website ook altijd om een los kaartje te versturen, moederdag, vaderdag, verjaardagen of valentijnsdag!
Wij hebben Mira's geboortekaartjes en verjaardagskaarten daar besteld, alles perfect en heel snel geleverd!
perfecte en snelle service en kwaliteit. had de kaartjes vrijdagavond, half uur voor sluitingstijd door gestuurd en de volgende dag hadden mensen hem al binnen. heb een adreslijst naar hun gestuurd en hun hebben de kaartjes rechtstreeks naar de mensen verstuurd. nog wat extra kaartjes naar mijn adres laten versturen zodat ik die kon gebruiken in fotó album of om alsnog te versturen aan mensen die ik vergeten was. kon daarna ook nog makkelijk bij bestellen.
Wij hebben het geboorte kaartje via hun besteld , was echt super tevreden ! En ...... Wij hadden een Griekse zin erin maar dan wel in het " normale " alfabet
is geen probleem want je maakt het kaartje zelf via internet en stuurt hem door naar hun. hun veranderen er niets aan. tenminste, niet uit hunzelf. dus je typt de text er zelf in en hun printen hem zo uit. tenminste, ik neem aan dat je ook een griekse tekst er zelf in kan zetten. dan bestel je een deel in het nederlands en je maakt een ander deel met griekse text die je dan besteld.
Wij hadden onze geboortekaartjes er vandaan. Mooie kwaliteit, snelle service en niet teveel geld. Ik zeg doen!