niet fit te krijgen wel of niet naar huisarts?

Discussie in 'De lounge' gestart door marilouise, 18 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

Ik vindt het moeilijk, ik ben nu al een week of 4 aan het tobben ben niet fit te krijgen heb nergens puf voor, ben vreselijk moe, slaap heel diep, en wordt s'morgens wakker en denk als eerste mag ik weer naar bed.
    Ik slaap in de middag vaak met zoon mee en ga dan sávonds rond half 9 weer naar bed en slaap dan weer tot 8 uur volgende morgen en nog doodmoe.

Ik probeer nu overdag niet meer te gaan slapen wil mijn ritme niet gaan aanpassen. Verder heel veel hoofdpijn en een soort van spierpijn gevoel 24 uur per dag.

Mijn gevoel zegt ik moet even langs de ha en bloed laten prikken. misschien wel te lage hb, of vitaminetekort.
    Ik eet veel vitamines maar je kan nooit weten.
    Mijn suiker heb ik al gecontroleerd meerdere dagen curves gemaakt maar hier is niets afwijkends op te zien. terwijl ik daar juist heel snel last van heb.

ik ga zoiezo niet op maandag er zijn wel mensen die ergere klachten hebben als ik. Maar wat zouden jullie doen?

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

inderdaad naar de huisarts, daar is die man/vrouw toch voor. En niet op maandag? ik zou gewoon bellen en je hoort vanzelf of en wanneer er een plekje is lijkt me..

ik vraag me dus echt serieus of waarom je dat niet zou doen? naar de huisarts gaan als je zo moe en belabberd bent? :):(
    wat is de reden zeg maar dat je twijfelt om daar heen te gaan?

3. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Luister naar je gevoel!
    Bloed laten prikken, zou ook vragen om schildklierwaarde te prikken.
    Je kan gewoon bellen op maandag, je hoort vanzelf wanneer je kan komen.

4. bumpie

bumpie Niet meer actief

klinkt als iets met je schildklier. Zo voelde ik me ook bij mij werkte hij te snel. Echt zo moe moe moe. Dus ga prikken op die waardes.

5. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik vraag me af waarom je niet zou gaan. Waar is een huisarts anders voor?

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ja waarom niet???

En ik voelde me ook altijd moe, maar sinds zoonlief naar school gaat en ik dus elke dag om half 8 naast mn bed sta en er savonds rond half 10 weer in lig (slapen rond half 11) voel ik me fitter dan ooit!

Ritme is het allerbelangrijkste om je fit te voelen.

7. marilouise

Waarom niet naar de huisarts, ik wil niet als de 1e de beste zeikerd overkomen en steeds gaan. Te snelle schildklier zal wel niet dan hadden de kilo's toch wel wat sneller verdwenen?

Op maandag is er geen doorkomen aan bij de telefoon en dan vindt ik mijn kwaaltje niet erg genoeg om "voor te gaan' Ik loop er tenslotte al langere tijd mee.

Ga morgen vroeg even bellen of ik ergens deze week in de middag terecht kan dan hoef ik niet op de fiets:p (zelfs daar ben ik te belabberd voor om 7 km heen en 7km terug te fietsen)

8. Aloe

Aloe Niet meer actief

Ik heb dat ook een tijd gehad.
    Was toen pfeiffer.

9. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Je schildklier kan ook te traag zijn ;) En dan verdwijnen juist de kilo's vaak niet, en ben je veel moe.
    Gewoon morgen even bellen inderdaad (op maandag is het hier vaak ook dramaaa), misschien kun je direct al wel bloed af laten nemen.

Ik ben trouwens niet moe oid, maar 7 km heen en terug gaat ook mij te ver :D

10. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Heb vanmorgen net 6 buisjes bloed laten aftappen ivm overdreven moeheid, ben benieuwd!

11. marilouise

Ik heb een 8 jaar geleden al pfeiffer gehad vrij heftig zelfs.

12. dushi85

dushi85 Actief lid

23 aug 2009
    354
    0
    0
    Goh dit had ik ook kunnen schrijven haha. Ik ben ook al 4 weken helemaal verrot. Wil niks doen. Het lukt me zelfs niet om dingen te ondernemen met mijn zoontje en daar voel ik me schuldig over :( Vrijdag ben ik naar de dokter geweest en ik ga deze week bloedprikken. Ik maak me gewoon zorgen en vraag me af of ik een tekort heb aan vitamines of ijzer of dat het wel iets ergers is. Is dat het niet dan ben ik gerustgesteld. Vermoeidheid hoeft niet alleen te komen door een lichamelijk probleem maar het kan ook psychisch zijn en daarom heeft mijn huisarts mij ook een vragenlijst gegeven die daarop gebaseerd is. Mijn advies aan jou: gewoon bloed laten prikken.

13. marilouise

Herkenbaar, psyhisch ben ik nu sinds een jaar eindelijk behoorlijk in orde, daarvoor 5 jaar aan het kwakkelen geweest eigenlij zelf langer, en nu krijg ik eindelijk rust in mijn hoofd en ga ik lichamelijk erop achteruit. morgenvroeg om 8 uur hang ik aan de telefoon.

14. Ik zou allereerst naar de dokter gaan, maar als je dit niet wilt zou ik je supradyn forte aanraden.

Die helpen je de dag een beetje beter door te komen.

15. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Zal dat dan niet ook een reden kunnen zijn, nu eindelijk rust in je hoofd en daardoor komt je lijf ook nu tot rust.
    Als er niets uit het bloed komt zou ik deze kant eens verder bekijken.
    Succes er mee, weet als geen ander hoe lastig vermoeidheid is;)

16. marilouise

Dat denk ik zelf ook, maat laten we een vitaminegebrek of weet ik wat maar eerst uitsluiten!

Deel Deze Pagina