Hi Mommy 1983, Ik heb er een wiegje met matrasje gekocht. Leuke prijzen! Alles is goed afgehandeld en goed bevallen. Succes. Gr Britt
1 keer een wat mindere ervaring gehad: Was echt met spoed op zoek naar een product wat bijna nergens meer te krijgen was, ook best prijzig.. zag het bij hun op de site staan en heb toen voor de zekerheid gebeld of ze hem echt nog haddden, dit was het geval volgens de telefoniste. Ik geld overgemaakt en krijg de volgende dag een mailtje dat die kleur niet meer op voorraad was en dat ze me (ongevraagd) een andere kleur hadden toegestuurd :S. (ging om een wagenbak). Nou was dus nogal stom. Later nog wel een keer een wieg besteld en dit ging goed.
het hoort bij: Gardo Baby en Tiener Van Asten Volgens mij ist wel okee, zolang je maar goed oplet of acties wel ECHTE acties zijn.. of de aanbiedingen wel ECHTE aanbiedingen zijn. Ze schroeve nog wel eens prijzen op, om vervolgens een leuke actieprijs te maken.. of roepen dat iets een actieprijs is terwijl het de normale prijs is.