Iemand ervaring Met Kaloba?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door annetske, 23 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb gisteren een fles Kaloba siroop gehaald voor mijn zoon, die is nl erg verkouden. Ik zag het voorbij komen tijdens een reclame en ik denk misch helpt het??? dus gisteren een flesje gehaald en ik geloof dat het goed smaakt want mijn zoon blijft er om zeuren haha ;) Maar nu haalde ik hem van bed vanochtend en hij snottert veel minder dan gisteren en het hoesten gaat ook al stukken beterder... Ik denk nu echt? zou dat spul nu al helpen? en helpt dat nu echt zo goed bij verkoudheid? want dan raadt ik het jullie echt aan! ;) Wie heeft er meer ervaring mee?

2. Frieda

Frieda Bekend lid

24 feb 2009
    691
    1
    0
    Moeder, Huisvrouw, WAO-er
    Noelle krijgt het de laatste dagen ook, maar dan de druppels. Donderdag werd ze verkouden en had ze koorts en vrijdag zijn we begonnen met de Kaloba-druppels. En ik heb inderdaad ook het idee, dat het goed werkt. Na vrijdag had ze geen koorst meer en ze heeft ook niet heel erg gesnotterd en hoest nu ook niet heel veel. Ze heeft sowieso ook de nachten gewoon goed geslapen, terwijl dat anders vaak drama is tijdens een verkoudheid. Ik heb echt het idee dat dit goed aanslaat bij haar, want ze lijkt weinig hinder van haar verkoudheid te hebben. Sowieso werkt homeopathie vaak heel goed bij kinderen.

Zelf gebruik ik de Kaloba-tabletten en ik voel me ook niet zo belabberd als anders tijdens een verkoudheid. Ik ben wel iets zieker dan Noelle (heb meer last van een loopneus gehad en hoest meer), maar bij mij begon de verkoudheid ook al een dag eerder dan bij haar en ik denk dus, dat ik net iets te laat met de Kaloba ben begonnen. Zodra je de eerste verschijnselen hebt, moet je er mee starten en we zijn samen op vrijdag begonnen. Maar al met al is het, volgens mij, wel goed spul, want ik heb wel het idee, dat ik sneller weer opknap dan normaal. Ik hoest nu nog steeds, maar ik heb me niet zo als anders dagenlang belabberd gevoeld.

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik geef het mijn zoon vandaag en morgen nog gewoon stond ook in de bijsluiter dat als de klachten minderen dat je dan nog een paar dagen het moet geven... Ik heb ook echt het idee dat het helpt! Gisteren was mijn zoon hangerig en een erg verstopte neus steeds. Maar vandaag was hij weer fleurig, speels en zijn neus is niet verstopt meer en ik heb maar 1x zijn neus hoeven schoon te maken tot nu toe.

Deel Deze Pagina