hallo allemaal, ik word helemaal kriebelig van mijn dochtertje ze is sinds 2/3 weken heel erg vervelend lijkt wel of ze de hele dag alle aandacht wil ze wil niet in de box niet op het speelkleed op de grond ik speel al wel met haar en knuffelen enzo maar ik kan moeilijk de hele dag met haar op schoot zitten en als ik haar in bed leg blijft ze huilen en drammen terwijl ze wel heel moe is kleine oogjes heeft en in haar ogen wrijft en na een uur soms 2 uur gaat ze eindelijk slapen en dan slaapt ze maar een uurtje soms een half uurtje overdag is het echt drama en soms zit er een enkele dag tussen dat het wel goed gaat en dat ze niet moeilijk doet.ik zit er soms helemaal doorheen ik vraag me dan af of ik iets verkeerd doe en ga heel erg aan mezelf twijfelen en zit als ze dan eindelijk slaapt huilend op de bank. is dit gedrag normaal voor een bijna 6 maanden baby ?? of doe ik echt iets niet goed?? en heeft iemand mischioen tips voor mij ?? zo moest het even kwijt hoor.
hier had ik dat ook.. dat was rond de tijd dat ze vast voeding kreeg... en tandjes... inmiddels is het minder geworden en heeft ze soms alleen lst van dr tandjes
Klinkt als een sprongetje. De hele wereld veranderd dan en dan willen ze het liefste bij hun moeder zijn. Het is erg vermoeiend, maar het gaat dus over. Hier dan vooral drama met in bed leggen. Ik hield Thijs dan langer op, gaf hem nog wat thee of water en legde hem een half uur later op bed, dan viel hij meestal wel in slaap. Ik merkte bij mezelf dat ik er gespannen van werd en probeerde mezelf te kalmeren. Ik zing tijdens een sprongetje veel is goed voor Thijs en voor mij (haha). Succes!
Klinkt als: Sprongetje!! Heb hier hetzelfde en wordt er ook hor en dol van af en toe. Ik wissel elke 5 minuten van speelding want alles is maar 5 minuten leuk. Ja bij mama op de arm is de hele dag leuk maar mama kan dan helemaal niets meer. Op je tanden bijten en hopen dat ze er snel doorheen is.
Klinkt als een sprong. Ik wil niet lullig zijn maar daar ga je er nog zat van meemaken! En de tanden zijn ook geen feest. De eerste gaan meestal nog wel. Tips zijn er niet echt. Bidden dat het snel over is?
ja haar tandjes zijn ook aan het komen volgens mij zag ik een wit puntje boven dus kan me lol op een sprongetje en tandjes tegelijk
't Is ook voor die kleintjes supermoeilijk te snappen natuurlijk. Hebben ze een zere mond misschien, voelen ze zich niet lekker, en dan gaat mama ook nog huilen. Dat voelen ze, daar worden ze ook onrustig van. Veel sterkte voor jou en je meissie. Bedenk maar dat 't arme kind er zelf ook niets aan kan doen, die gedachte hielp mij tenminste altijd wel weer door het ergste heen. Succes ermee! Groetjes, Janet
ze kan er zeker niks an doen het is nog maar een baby maar het is gewoon even moeilijk en ik ben zelf ook nog lang niet herstelt van de bevalling dus maakt het voor mij nog zwaarder vandaar.
Hier ook een meisje dat flink last heeft van het tandjes krijgen. Mopperen, kwijlen, koortsig, op alles bijten, slecht slapen enz enz Vind het vooral zielig voor ons meiske. Succes met je dochtertje, hoop dat ze zich er snel doorheen worstelt
Poeh wat een drama hier vandaag. Ik heb haar in haar bed gelegt, ik kan er even niet meer tegen. Voordat ik een zenuwinzinking krijg heb ik haar weg gelegt en nu ligt ze te babbelen. Niets is goed, janken janken janken en ga zo maar door. *adem in adem uit* nou ja is een fase en gaat wel weer over
hier ook weer drama had haar al om 11.30 op bed gelegd en ze slaapt nu eindelijk ze was wel heel moe had kleine oogjes maar ze bleef maar krijsen pff nu kan ik even bijkomen vanavond naar het cb ben benieuwd wat ze daar zeggen @kimmeding gaan de nachten wel goed? en ik hoop dat het bij jouw ook snel over gaat sterkte ermee