Iemand ervaring met KidsWorld Messonghi Beach op Corfu?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamanama, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Wij zijn afgelopen zomer met KidsWorld/GoBest naar Zakynthos geweest en dit is prima bevallen met onze peuter van bijna 2 toen..
    Nu zagen we Messonghi Beach op Corfu...iemand daar ervaringen mee?
    We zouden deze zomer gaan met een peuter van bijna 3 en een baby van 6 maanden.
    Alvast bedankt!

2. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Hahaha, ik moet wel even lachen, want ik zit hier ook net naar te kijken:):):)

Op de vakantiereiswijzer komt 'ie als redelijk (7,2) naar voren. Maar het is natuurlijk maar net wat je criteria zijn. Ik vind het altijd wel een leuke 'graadmeter', maar ik til er ook niet al te zwaar aan. Al kijk ik altijd wel even op deze site (en zoover) voor ik iets boek.

Ben jij naar Kidsworld Galaxy geweest op Zakynthos??? Daar hebben wij nml. ook wel interesse voor!

Ik blijf dit topic zeker volgen!!!!

groetjes!

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    @Penk wij zijn naar galaxi op zakynthos geweest toen teun 19 mnd was
    prima hotel en heerlijke familiekamers ( foto nr1 van het plaatje), wij hadden geen kamer in het hoofdgebouw maar daarnaast en dan waar smiddags de zon op het balkon stond...
    2 mooie ruime kamers en ruime badkamer, eten prima verzorgd drinken kon je blijven halen lekker aan het strand en de zee liep heel langzaam af, we waren echt al 100 m in zee en nog steeds maar tot onze kuiten het water.centrum is echt op loopafstand. wil je meer weten dan pb je maar

4. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ja, wij zijn ook naar Galaxy geweest en het was super! Als je de ruime familiekamer neemt, dan heb je idd de ruimte die Janette ook aangeeft. Verder hebben ze nog 'familiekamers stapelbed', die echt heel klein zijn! Het zijn voormalige 2 persoonskamer, waar nog een stapelbed bij geplaatst is...
    Als je nog vragen hebt, hoor ik het wel!

5. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Wij zijn hier in 2008 geweest met ons zoontje van toen 10 mnd. Hebben het toen bewust gekozen op de korte vluchttijd ook. Ongeveer 20 min in de bus vanuit de luchthaven. Wij vonden het hotel goed. Go best heeft een 'apart' gedeelte daar. Dus eigen restaurant, eigen zwembad. (met alleen maar NLders) En het ligt heerlijk aan het strand!
    Enige nadeel was dat onze kamer niet apart was van ons zoontje. Dus naast ons bed stond een scheidingswand (aan de bovenkant open) en daarnaast sliep ons zoontje. Wilden we naar ons terrasje, moesten we langs hem heen lopen. Maar ja, hij sliep dan lekker door. Dus geen drama hoor. Er zijn volgens mij wel familiekamers met echt 2 aparte ruimtes. Je hebt daar ook huisjes. Weet niet hoe die indeling is.
    Zijn nog een paar keer bij de kidsclub gaan 'spelen', maar ons zoontje was daar te klein voor nog.
    Wij zijn sowieso erg tevreden over kidsworld. Zijn afgelopen zomer ook met hun naar Tunesie geweest.

Succes met je keuze! Heb je nog vragen, laat maar weten. Misschien heb ik er antwoord op.

Groetjes Milo

6. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Bedankt, Milo!
    We hadden ook gekeken op Zoover en Vakantiereiswijzer en daar staan verschillende berichten,......kennelijk is er afgelopen zomer een staking geweest en is het een en ander verkeerd gegaan, maar of dat een reeele afspiegeling is van het hotel?
    Jullie hebben het dus leuk gehad, begrijp ik?

7. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik de berichten op zulke websites vaak erg negatief vind. Wil niet zeggen dat er niks van klopt natuurlijk. Maar wij waren echt tevreden. Op het minpuntje van de kamer na dan (geen echte aparte ruimte, maar een simpel wandje ertussen). Nu hadden we daarover kunnen klagen. Maar nu zaten we aan de 'achterkant' en hadden geen/weinig last van de muziek van het hoofdgebouw. Dus vandaar dat we het toen maar zo gelaten hebben. Kamers waren wel gehorig. Dat schiet me nu te binnen. Ik weet natuurlijk niet wat er daar in 2 jr tijd veranderd is...
    Groetjes

8. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Hebben de stoute schoenen maak aangetrokken en geboekt!

9. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Gelijk heb je
    veel plezier alvast enne laat je het ff weten hoe het was???

10. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Veel plezier alvast! Zal best goed komen!

Deel Deze Pagina