Dag dames, Zijn hier dames die nog op zoek zijn naar een goede betaalbare geboortefotografe? Ik ben een fotografe tegengekomen die heel veel fotoshoots betaalbaar aanbiedt waaronder een geboorteshoot/geboorterapportage, fresh 48 (vlak na de bevalling), zwangerschap, newborn etc. Heeft iemand interesse? Volgens mij mag je geen reclame maken dus stuur me eventjes een PM xx
Hoe goedkoop is goedkoop? Wat zijn de voorwaarden? Vanaf welke termijn staat de fotograaf on hold? Wat als ze niet kan komen? Of te laat is? Wordt er met contract gewerkt? Hoeveel ervaring? Enz enz. Ben benieuwd!
Oh dat meen je niet sorry hoor! Ga ik veranderen Ze heeft verschillende pakketten va. 199€ voor de geboorteshoot inclusief 3 digitale bewerkte foto’s. Ze tarieven lopen op zodra je meer foto’s neemt, maar de fotoshoot met een fysiek album is bijvoorbeeld goedkoper geloof ik. Ze komt va. 6cm ontsluiting en blijft tot ongeveer een uur na de geboorte. Ze komt ook langs voor een kennismaking! Verder zou ik haar misschien even mailen want ik kan wel veel beantwoorden maar niet veel! Stuur me een pb’tje?
Uhm dit gaat toch gewoon over jezelf gelet op je eerdere topics? Neem tenminste aan dat je geen reclame maakt voor een concurrent. En als je weet dat je hier geen reclame mag maken, waarom doe je het dan toch ?
Ik doe zelf geen geboorteshoots, maar ik vond het wel interessant en wilde het delen omdat ik weet dat andere dames het misschien ook fijn vinden om te weten! Het is niet echt als reclame bedoeld op die manier, meer als tip. Anders mag ik dus ook niet over bepaalde merken praten want dat valt dan ook onder reclame? Allemaal goed bedoeld hoor..