Iemand ervaring met cosmetische ingreep bij kringen onder ogen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jikke27, 22 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jikke27

Jikke27 Niet meer actief

Hallo dames,

Ik heb ontzettende donkere kringen onder mijn ogen, altijd al gehad, maar nu ik ouder wordt wel steeds erger. Ik heb me er altijd al aan gestoord, maar de laatste tijd krijg ik ook opmerkingen dat ik er moe uit zie of de vraag of ik een blauw oog heb :x ... Buiten dat ik al advies heb gevraagd bij goede make up zaken (helpt niet voldoende), zag ik tijdens het googe-en ook de opties om kringen te verminderen op cosmetisch gebied (carboxi of zoiets en fillers). Maarrrr het valt onder plastische chirurgie, al is het een kleine ingreep, en dat vind ik nogal wat.
    Verder rook of drink ik niet, eet gezond en slaap voldoende, het is echt erfelijk bepaald bij mij helaas.
    Is er iemand die ervaring heeft met een ingreep of iemand kent die dit heeft ondergaan?

2. ijsje82

ijsje82 Actief lid

8 jan 2014
    470
    3
    18
    Ik heb geen ervaring. Maar ook van die kringen. Als ik me niet opmaak denken mensen altijd dat ik ziek ben. Dus ik ben ook heel benieuwd naar ervaringen met deze behandeling. Of goede make up tips om ze goed te camoufleren.

3. Jikke27

Jikke27 Niet meer actief

Hoi ijsje82,

Vervelend he, ook al ben ik niet heel erg ijdel, het maakt je wel onzeker,... Als ik wat google, lijkt het een "simpele" ingreep, maar toch... Ben ook benieuwd of er dames zijn die ons wat meer kunnen vertellen.

4. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Hoi Jikke,

Ik heb zelf ook erg last van wallen. Alleen bij mij zijn het geen donkere kringen maar vochtwallen iets lager onder mijn oog.
    Ik heb na heel veel wikken en wegen en zenuwlijden uiteindelijk hyaluronzuur laten injecteren in mijn wangen (injectables zeg maar) en ik ben er verschrikkelijk blij mee. Had het 3 jaar eerder moeten doen.
    Ik ben nu pas geweest voor de refill (houdt ongeveer 9 maanden tot een jaar) en ik was al 90% minder bang.
    Hyaluronzuur is lichaamseigen, dus het heeft niks van doen met die enge permanente filler-mislukkingen die je soms in tv-programma's ziet.
    Ik weet van mijn cosmetisch arts dat ze het ook kunnen inzetten tegen zwarte kringen!

Succes met beslissen of je er iets aan laat doen!

5. YoungMama

YoungMama Bekend lid

20 jul 2012
    583
    0
    0
    Ik heb in een salon gewerkt waar dit soort behandelingen door een cosmetisch arts werden uitgevoerd. Vaak geeft het een mooi resultaat maar persoonlijk vind ik het erg duur voor een tijdelijke oplossing. Ik heb het 1x fout zien gaan en die vrouw had daarna een hele gekke bobbel onder haar oog..
    Ik zou het zelf dus nooit doen,

6. Jikke27

Jikke27 Niet meer actief

Dank je Betty, jij hebt dus een goede ervaring.
    En young mama; dat lijkt me verschrikkelijk.
    Ik heb wel gelezen dat je hyaliron (?) ook weer kunt laten oplossen als het verkeerd gaat.

7. YoungMama

YoungMama Bekend lid

20 jul 2012
    583
    0
    0
    Zij had idd hyaralonzuur laten injecteren maar ze moest er wel een paar weken mee lopen volgens de arts (weet niet precies waarom) ze was er op zijn zachts gezegd niet blij mee.. Logisch.. Heb niet meegemaakt hoe het is afgelopen trouwens.

Deel Deze Pagina