Hey hey, wanneer hebben jullie bij jullie kindjes de eerste keer de haartjes laten knippen? Mn dochtertje is nu 7 maanden en heeft al aardig wat haar... Ik had zelf iets van: knippen komt wel als ze echt goed kan zitten etc en dan gewoon een keertje naar de kinderkapper ofzo. Die paar plukjes die nu een beetje te lang zijn (alleen 2 bij dr oortjes) knip ik er zelf wel af. Nu zei mn schoonvader van t weekend: je moet met dr naar de kapper hoor want anders krijgt ze van dat vlashaar etc... Vriend begon er nu gister ook over. Begin nu dus een beetje aan mezelf te twijfelen Wat vinden jullie??? Liefs mij
Ik heb 'n knul, dus das misschien toch net ff makkelijker, maar ik heb inmiddels al 2 keer z'n haartjes gedaan Eerste keer was rond 4 maanden, met de schaar, om die hele dunne piekhaartjes weg te knippen; was net niks, dus dan maar eraf. Afgelopen weekend hebben we de tondeuse eroverheen gehaald. Moet zeggen dat zijn haar snel en dik teruggroeit nu, dus das erg lekker Benieuwd of ie mijn haar heeft...!
Mijn moeder heeft toen zoonlief 4 maand was zijn haartjes geknipt, ondertussen is het weer flink nodig... maar ik denk dat we nu naar de kapper gaan,
Mijn dochtertje heeft ook een enorme bos met haar en zij is voor het eerst geknipt toen ze 3 maanden oud was. Een vriendinnetje van mij is kapster, dat maakt het een stuk makkelijker natuurlijk. Gewoon op schoot en afleiden en het gaat prima. Inmiddels is ze denk ik al 10 keer geknipt en is ze er helemaal aan gewend. En net dat kleine stukje eraf maakt een enorm verschil!
Wij zijn met ons boefie voor het eerst met 9 maanden naar de kapper geweest. En toen was het ook echt nodig!!! Nu moet hij minimaal 1 keer in de 6 weken.
Mijn oudste, Ruben, was net geen 4 maanden voordat hij naar de kapper ging. Het hing letterlijk in zijn ogen, het was superlang (hij was geboren met een flinke bos krullen). Bij onze jongste Mika zijn 6 weken geleden paar plukjes weggeknipt, omdat die in zijn ogen hingen. En nu zag ik vanmorgen dat zijn haar wéér in zijn ogen hing. Ik ging altijd naar een kapster toe en dan de kids op schoot. Nu komt er een kapster bij mij thuis en gaan de kids in een kinderstoel, speelgoed op tafel of TV aan en knippen maar
mijn dochter is pas met 18 maanden voor het eerst naar de kapper geweest ik mocht het nooit van mijn vriend vond ie zooo zonde ik heb alleen de puntjes laten knippen en hij had het geeneens door ha ha maar het knapt er inderdaad van op dus vanaf nu elke 6 weken puntjes knippen
Hmm.. om haartjes te kunnen knippen, moet je kindje toch haar hebben he.. Ik zal blij zijn als ik hier een speldje of elastiekje kan gebruiken. Voorlopig zie ik het niet gebeuren dat we met onze meid naar de kapper moeten..
Ik heb Layla afgelopen zondag voor het eerst geknipt. Zij is 17 maanden, heeft altijd wel wat haar gehad, maar vond het zoo zonde
Gijs is 16 jan. voor t eerst bij de kapper geweest, toen was hij 5,5 maand.. Hij is er nu alweer aan toe.. binnenkort maar mooi weer ff met papa mee
Mijn dochter anderhalf maand geleden voor het eerst en het is echt een stuk verbeterd, kan er weer lekker met de borstel doorheen (ook spray gekregen voor der haartjes) en het is een heel mooi model gaan krijgen terwijl alleen de puntjes zijn geknipt. Mijn dochter heeft een volle bos krullen dus vond het niet nodig om te laten knippen maar de kapster zei dat het echt nodig was ivm splijten van het haar. Nu over een paar weken weer, ongeveer om de 2 maanden raad ze aan. Madam bleef trouwens zitten alsof ze iedere dag naar een salon gaat, ze is ook zo'n tuttebel met nageltjes knippen en vijlen haha.
Ik heb van Kyra nu 2x haar haartjes bijgeknipt (ben zelf kapster geweest). Ze had zo'n rare lange pluk bovenop die elke keer dunner werd en rechtop ging staan, dus weggeknipt en nu de zijkanten ff kort,omdat aan 1 zijkant haar haartjes helemaal afgebroken waren. En als je 1 zijkant knipt, moet je die andere ook doen he Hopelijk groeit het nu gewoon wat mooier en dikker terug Oh ja, de 1e keer was ze 7 maanden Gewoon in de eetstoel gezet, papa haar wat eten laten geven en ik geknipt!
wij zijn toevallig vorige week voor het eerst geweest. bij de kinderkapper. onze oudste is 2 en een half, wel al twee keer thuis met de tondeuse eroverheen geweest , maar ik wilde nu ff een model erin. en de jongste was 10 maanden. bij de jongste was het ff de oortjes een beetje vrij knippen en het matje uit zijn nek. bij de jongste ging het ook prima, maar de oudste heeft moord en brand geschreeuw, hij deed alsof hij geslacht werd!! raad dan ook iedereen aan om gewoon te gaan ook al zijn ze pas een paar maanden!!! joyce
Mijn dochtertje van 2,5 nog nooit. Ze heeft n flinke bos krullen, maar heel dun haar. Ik denk dat als ik ga ze hulp en moord schreeuwt Misschien toch maar eens gaan binnenkort.
is er ook een kapper in een afgelegen gebied? ik weet namelijk zeker dat mijn dochter gaat schreeuwen alsof we haar vingertjes eraf knippen ik heb het nu 2 keer zelf geknipt maar dan echt alleen de haartjes die in haar ogen hingen.