Hebben jullie ook zo'n bak erbij met opstaande rand? Hoeveel kg zand kan erin? En heb je dat ook nodig om te voorkomen dat het zand overal heen gaat? En waar bewaar je de kinetic sand in? Gewoon een bak met klikdeksel ofzo?
Wij hebben het in een plastic bak...samen met de vormpjes. Ze spelen ermee aan tafel. Bekijk bijlage 423370 Bekijk bijlage 423369
Gewoon een tupperware bak? Het leek me al vrij overbodig zo'n werkbak, want volgens mij kan het ook prima op tafel op een tafelzeil? En zo'n werkbak heeft ook geen deksel, dat lijkt me toch wel fijn met opruimen? En hoeveel kg ligt daar op tafel? probeer me een inschatting te maken hoeveel ik nodig heb.
Ik heb bij de Hema twee opbergbakken gehaald met deksel. Op tafel ligt ongeveer 1,5 kilo denk ik. Ze hebben elk geloof ik 1,5 kilo in de bak.
Ik heb uiteindelijk 2,5 kg kinetic sand besteld met kasteelvormpjes bij Top 1 Toys Zeist: Nummer èèn in speelgoed - Top 1 Toys Zeist - Home volgens mij is die vrij goedkoop!
Leuk!! Daar gaan ze veel plezier van hebben. Hier hebben ze na het eten ook nog lekker een uurtje gespeeld met het zand.
Hai! Die kasteelvormpjes lijken me best ingewikkeld voor een net vier jarige en net twee jarige of niet? Of toch erbij doen? Of volstaan zandbak vormpjes?
toen ik het kinetic zand kocht zeiden ze erbij dat het niet luchtdicht bewaard mocht worden, omdat het dan ging verstikken. Weet niet of het waar is hoor! Ik heb het in een zandtafel zitten. Ze hebben er al veel plezier aan gehad. Heb nu 5 kilo, maar ga denk ik nog 5 kilo bijhalen.
Bij de Action Geen idee of ze die nog hebben Wel een tip: het zand kan niet samen met siliconen vormpjes of roller. Dan blijft het wel plakken..verder nergens anders op.
Heb vanmiddag superzand gehaald om te kijken of ze het wat vonden.. Nou ik denk dat de Sint nog wel een paar kilo kinetic sand moet meesleuren dit jaar goedkoper en voelt meer als zand..
Pik dank! Action zit hier helaas niet in de buurt.. Iemand nog een tip voor vormpjes etc voor kinetic sand?