Wie heeft er voor mij tips via waar ik een huishoudelijke hulp kan vinden (oftewel schoonmaker) Ik had ooit een website gevonden en zat toen bijna aan een jaar abbonement vast gelukkig ben ik daar nog onderuit gekomen! En wat is een beetje een normaal uurloon? (zwart)
Soms staan er ook advertenties op mp. Vriendin van mij doet dit zwart en vraagt €12,50 per uur dit is vrij weinig).
Toch vaak via via. Zelf vind ik dat ook het meest prettige. Mijne komt als we niet thuis zijn En het voelt toch fijner voor mij als iemand al een beetje bekend is bij iemand uit mijn omgeving.
Ik heb ze via FB verkoophoeken en via Zeeuwse marktplaats (prikbord) De 1e paar keren blijf ik erbij, daarna ga ik steeds vaker weg. Totdat er genoeg vertrouwen is, dan krijgt ze een sleutel. Ik betaal €40 voor 3 uurtjes, dat is incl pauze. Ze is niet heel vlot, dus dit vind ik een prima bedrag. Ze stelde zelf 12,50 per uur voor. Maar ik geloof dat €15-€17,50 nu meer het tarief is.
Een moeder van een klasgenootje bleek dit te doen. Heb haar eerst gevraagd of ze het niet gek of zo vond, maar dat was niet zei ze. Was er echt super blij mee en tevreden over. We betaalden haar 15 euro per uur. Helaas konden we haar niet meer betalen. We krijgen nu hulp via de gemeente.