Kunnen jullie ( vooral de mensen die al vanaf het begin lid zijn van zp ) het nog herinneren ?? De layout was anders, geen reclame's, andere kleuren enzo. En wat een drama he toen ze aankondigden dat het ging veranderen, niemand kon er aan wennen en ow wat waren we boos dat het er anders uit zou zien hahahah Kunnen jullie het oude forum nog voor je zien ? Of zijn jullie net als ik dat alweer helemaal vergeten en kunnen jullie nu niet zonder ? Gewoon ff een luchtig topic
Nou ik dacht daar laatst nog aan! Ik heb echt serieus geen idee hoe het oude forum er ook alweer uit zag.
wat erg, zelfs na het kijken bij die link kan ik het niet meer voor me halen, ik vond die andere inderdaad ook makkelijker in gebruik, terwijl ik deze nu ook gewoon makkelijk vind hahahah ik heette toen ook anders trouwens
zo dat is inderdaad heel anders dan nu!! Ik zit hier pas 2,5 jaar dus heb alleen deze lay out meegemaakt. Wanneer is die veranderd?
roze en blauw was die ik vond hem idd makkelijker in gebruik. en idd wat een drama was die verandering hahaha
Dat met die crash was ook wel hilarisch haha, dat alles gewoon weg was van hoe lang? paar weken ofzo?
Jaaaa die crash! En iedereen maar denken dat ik en een paar andere (die geband waren ) er achter zaten Echt ik heb me rot gelachen toen!
o toen was ik er ff nie, ik ben ook een poosje geband geweest hahaha ben later onder deze naam weer terug gekeerd nu gedraag ik me....
Ik heb gewoon al 3 accounts gehad, de tweede omdat ik mijn wachtwoord was vergeten en dat email adres het niet meer deed en bij de 3e wist ik mijn gebruikersnaam niet meer haha..