Hallo allemaal! Ik denk dat deze vraag al vaker gesteld is, en weet ook niet of ik het goed geplaatst heb, maar ik weet echt niet hoe ik er nu over moet denken dus vandaar dat ik het hier probeer.. Ik ben vorige week 3 dagen, ligt ongesteld geweest.. ik dacht dat het mijn normale menstruatie was, maar nu een week later voelde ik me totaal niet fit, ik dacht aan een griepje maar voor de zekerheid toch maar een test gedaan, van zwangerenkids. Er staan nu 2 streepjes op, maar wel een vrij lichte., Kan ik er nu vanuit gaan dat ik zwanger ben? Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.. IMAG0876.jpg
Dankje voor de reactie! maar ik hoorde verschillende verhalen over de zwangerenkids testen, dus vandaar dat ik ook best twijfel..
Dan zou ik naar de kruitvat of de etos racen en een 2 voor 5 euro test kopen. Deze test is knalpositief maar of tie betrouwbaar is weet ik niet. Hij is wel zodanig positief dat ik mijn schoen zou opeten als je niet zwanger blijkt te zijn...
jazeker zwanger. Doe voor de zekerheid nog een ander merk test en als die ook positief is dan is het helemaal gefelciiteerd!!!
Gefeliciteerd! Echt geen twijfel mogelijk! Bloeding is misschien iets van innesteling geweest..... Nu in ieder geval lekker zwanger, hup die roze wolk op!
Geen twijfel mogelijk! Je bent zwanger! Van harte! Twijfel je toch, dan gauw een nieuwe test doen! Maar wat mij betreft is deze test overduidelijk!