Hallo allemaal, Op aanraden van een vriendin belde ik met een medium/paragnost. Ik had wat vragen over een ander onderwerp dan zwangerschap, maar ze begon eigenlijk met het uitrekenen van een zielsgetal en daar kwam dan een 'gebruiksaanwijzing' van mij uit. Klopt enigszins, maar was ook weer zo algemeen dat ik dacht.. 'Sja, dit klopt voor iedereen wel een beetje'. Ook tegenstrijdigheden zoals "je houdt van huisje, boompje, beestje" en toen ze hoorde dat ik veel heb gereisd zei ze "ja dat zie ik ook bij je, je bent reislustig" . Ze vroeg naar mijn man zijn geboortedatum. Ik had helemaal geen vragen over hem, maar ik gaf het maar... Zij rekenen.. Begint ze 'ga er maar vanuit dat hij je aan de kant gaat zetten. Ga van het ergste uit. Jij bent straks zo in te ruilen voor een aantrekkelijke secretaresse.. etc etc.. Ik ging haast huilen. Mijn man en ik hebben helemaal GEEN problemen en ik had helemaal geen behoefte aan zulke negativiteit. Ik gaf aan dat ik hier verdrietig van werd en zij zei 'ja ik moet het gewoon zeggen, anders bel je me over 2 jaar op met de vraag waarom ik dat niet zei'. Ze zei 'hebben jullie besloten het bij 1 kind te houden?' (ze wist al dat we een kindje hebben) dus ik 'nee'.. en vervolgens zei ze dat ik een miskraam zal krijgen.. en strubbelingen tijdens mijn zwangerschap. Ja en dat ik uiteindelijk een meisje krijg met een witte huid en rood haar. Er zit geen rood haar in de familie, maar als dat uitkomt, ben ik dus ook bang dat dat van mijn man uitkomt. Pff een heel verhaal, maar ik heb zo'n spijt dat ik met die vrouw heb gebeld. Het kostte ook nog eens 65 euro. Zou haar het liefst met haar naam hier neerzetten om anderen te behoeden . Ze zei ook een aantal keer hoe goed ze was en dat ze dichtbij koningshuizen zit Ze was erg vol van zichzelf. Ze heeft echt geen enkele keer de spijker op zn kop geslagen. Zo zei ze dat mijn zoontje met een knuffel slaapt en dat is niet zo. En zo waren er meer voorbeelden, dus moet me ook niet gek laten maken, maar het is toch vervelend. Lang geleden ben ik ook eens bij een medium geweest, die in tegenstelling tot deze niet eens een website of advertentie had en die beschreef mij tot in detail, noemde dingen uit mn verleden die klopten, beschreef mijn huisdieren en gaf "tips" over de toekomst waar ik veel aan heb gehad. Dus ik geloof er wel in. Heeft iemand anders ook ervaringen met paragnosten? En hoe was die ervaring? Zijn eventuele voorspellingen uitgekomen?
Hier wel ervaring, gelukkig goede. Ook wel eens een keer een minder kloppende reading van iemand maar niet zo gestoord als het medium wat jij beschrijft. De reading met het mindere gevoel was ook niet concreet genoeg. Er waren geen "bewijzen" dat het over mij ging. Daarom heb ik het snel losgelaten, waarom zou ik de beelden serieus nemen als de informatie over het hier en nu die ik kan toetsen niet klopt? Ik zou het lekker naast je neerleggen, je zit nu meer in je angst. Als ze je allemaal dingen had kunnen vertellen die klopten dan had je misschien ook iets gekunt met de rest van de info. Maar eerlijk gezegd, tuurlijk bel je een paragnost voor inzichtichten, maar vind de dingen die zij op je bordje gooit niet ethisch. Stel dat het allemaal klopt, wat ik niet geloof, dan is dit niet de manier om het over te brengen. Is het uberhaupt haar positie? Ook minder leuke dingen moeten natuurlijk gezgd worden maar de manier waarop is ook heel bepalend en heb nou niet echt het idee dat ze echt geprobeerd heeft je te helpen. Lekker negeren, je hebt zelf ook een intuïtie en aangezien ze niks heeft verteld wat klopte zou ik de rest totaal niet serieus nemen.
Ik heb ooit tarotkaarten laten leggen. Daarin stond dat ik toekomst zou hebben vol spijt. Niet concreet of dit nu met mijn huwelijk te maken, mijn werk, eventuele kinderen... De rest was ook zo vaag (wat over het heden ging), alleen drong dat achteraf pas door. Ik heb me ook even zo rot gevoeld...
Bedankt meiden, voor de reacties!! Klopt, met deze reading was er ook geen enkele keer het 'dat kon ze niet weten' gevoel. Het is afwachten of haar voorspelling wb een meisje uit komt. Heb het wel gedeeld met mijn man, die in staat was dat mens op te bellen en de waarheid te vertellen. Voorheen ging ik naar een super nuchtere paragnost die nooit te koop liep met 'hoe goed ze was' en die bewees echt dat ze het kon. Als ik bij haar weg ging kon ik altijd de wereld aan, alleen daarom was het al fijn. Nu na dit gesprek kon ik wel janken, had meteen spijt. Pff denk dat ik nog even nodig heb om dit van me af te schudden. Jeetje Logan.. Dat begrijp je toch niet dat ze zoiets zeggen. Als dat al zo is.. waarom geven ze dan geen tips hoe je dat kunt voorkomen. Nee deze vrouw leek een mannenhater. Ze was zelf 2x gescheiden en ze had ook een hekel aan NL en zei dat wij t nieuwe Griekenland worden. Pff.. Ik wil mn 65 euro terug
nahhh Wat een raar wijf! Hoe kom je aan haar telefoonnummer? Sjonge jonge die klinkt echt gefrustreerd he. Ongelofelijk dat mensen zo hun geld kunnen verdienen :x Niks van aantrekken hoor, snap dat je effe gehuild hebt, je schrikt toch, maar lekker laten waaien dit soort types. En missch volgende x alleen bij betrouwbare mensen dit soort dingen doen .
Ik geloof er ook in maar deze is echt fake! Sowieso bellen zou ik nooit doen. 99% zijn gewoon mensen die het als baan hebben om geld binnen te halen meer niet. Een spiritueel (medium/paragnost etc.) mag bepaalde dingen absoluut niet zeggen en ook al zou er dingen gebeuren zoals scheiden dan wordt dat altijd uitgelegd waarom en wat er voor positieve dingen op jou pad komen (levenspad). Probeer het naast je neer te leggen aub. Begrijp niet dat er mensen zijn die er misbruik van maken :x
Ooh wat een gekke vrouw is dat ! Niks van aantrekken hoor.. Ik heb ook een keer zo iets gehad.. Ze zei ook dat mijn man vreemd zou gaan en zo .. En we zijn nog steeds gelukkig !
Nooit meer zo iets bellen meid het is complete onzin en geldklopperij, ze werken op je gevoel of ze laten je met een rot gevoel achter bah!! zou er niet te veel van geloven gewoon lekker je ding doen en je eigen leven leiden!
Al-le-maal onzin!!! Zelfs al had je een reading gekregen waarin je had gehoord wat je wel graag zou willen horen. En zelfs al zouden veel dingen wel kloppen. Cold reading!! Zo heet dat. Google er maar eens op. Dat kan jij ook leren. Iedereen kan het leren!! Daar is zelfs D.erk O.lgovie mee door de mand gevallen. En hoe hahaha.
Jeetje wat naar. Zo te horen was deze vrouw vooral bezig met zichzelf, een beetje bitter helaas en projecteert ze waarschijnlijk haar eigen ellende op jou. Van je af zetten en relativeren; er zijn genoeg mensen die wellicht denken paranormale gaven te bezitten maar helaas niet echt hebben. Deze mensen zijn dan ook bijzonder goed in zichzelf voor de gek houden. Laat jezelf daar geen slachtoffer van worden!
Pure projectie idd. Wat naar dat je zo bent behandeld en probeer het echt van je af te zetten. Ik geloof er ook in vanwege ervaringen maar dit..... Wat een charlatan!
Ik ben zelf spiritueel healer en deze vrouw klopt voor mijn gevoel niet. Ik word gewoon akkelig van de energie! Vergeet wat ze zei en leef in het hier en nu. Geniet van wat je hebt en wat nog gaat komen
Jeetje meiden, echt super bedankt voor alle lieve reacties. Dit had ik echt even nodig!! Ik had haar via internet gevonden. Jammer dat er geen review sites zijn zodat ik anderen hiervoor kon behoeden. Ze had 1 review via google en die was duidelijk zelf geschreven..
Misschien is ze voor een ander precies wat nodig is. Voor jou is ze duidelijk niet de juiste en zuivere persoon geweest, misschien dat ze een ander perfect helpt. Ik denk dat als ze echt onzuivere intentie heeft ze wel door de mand valt, als ze zo in het leven staat trekt ze de mensen wel aan die ze nodig heeft.
Sorry maar iemand die echt 'helderziend' is mag zulke dingen (al zouden ze waar zijn) niet eens vertellen als je er niet naar vraagt. Wat een onzin zeg! Niks van aantrekken ik zou ook gewoon m'n geld terug eisen. Ik ben ook eens naar zo iemand geweest, toen ik vroeg of ik kinderen zou krijgen begon ze een heel verhaal over dat je soms in het leven bepaalde keuzes maakt waardoor er in mijn geval dan geen kindjes zouden komen van mijzelf maar dat ik dan andermans kind zou gaan opvoeden?! En dat dat zeker de eerstkomende 3/4 jaar nog niet aan de orde zou zijn. 2 maanden later was ik zwanger. echt zo triest!
Zulke onzin en geldklopperij! Zeker over de telefoon! Alsof iedereen met dezelfde geboortedatum hetzelfde karakter heeft,.. kom op! Nee..
ik zal je wat vertellen. Ik leg zelf ook tarot kaarten, pendel en leg rune. Maar je mag nooit en te nimmer als GOED medium zulk soort dingen vertellen aan iemand. Ook al zie je het. Zie je het wel vertel het dan op een subtiele manier. Dit is niet netjes en onprofessioneel. Ik twijfel aan haar echtheid. Ze klinkt mij niet zuiver in de oren. Ook het feit dat ze opschept hoe goed ze is vind ik geen zuivere koffie. Er zitten een hoop oplichters tussen mediums. Ik kan je wel een paar goede geven als je echt raad wil. Ik ben ook wel benieuwd naar haar naam eigenlijk (snap dat je die hier niet wil neerzetten). Laat je niet van streek maken. Deze vrouw is niet zuiver aan de haak.
Klopt! Er gaan een soort advertenties rond van het UWV om mensen aan een baan te helpen waaronder om een cursus tarot of mediumschap te leren zodat je als beller aan de slag kan bij een tarot bel lijn. Ik ben hier zo op tegen. Dan krijg je dus dit soort dingen. En de echt goede vallen in het niet. Bovendien is dit niet zo even te leren. Ik ben nu een jaar bezig met tarot en leer iedere keer weer bij. Dikke kans dat de TO ook zo'n vrouw te pakken had. Ooh ik word hier zo boos van.
Dank jullie wel voor alle reacties! Ik kon er niet van slapen. Probeer dan te relativeren, maar dacht steeds 'wat als ze wel gelijk heeft.. Wat gebeurt er dan met ons zoontje' etc etc.. Wie weet is ze voor anderen wel prettig, maar had ze gewoon niks met mij ofzo haha.. In ieder geval bel/kom ik nooit meer terug! Schandalig dat de UWV dit juist in de hand werkt. Gelukkig kon ik dit mede dankzij jullie van me af schudden, maar wat als je dat niet kan en je krijgt zulke dingen te horen?!