Hik onderin, hoofdligging?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bo20, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoi meiden,

Als je de hik van je kindje onder je navel voelt, ligt het kindje dan met het hoofdje naar beneden?

2. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    ja dat denk ik wel, ik voel 'm ook altijd onderin en hij ligt bij ons met z'n hoofdje naar beneden.

3. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Bij mij ook inderdaad. Hoewel ik soms ook het hele lijfje voel wiebelen tijdens de hik.

4. Dolly75

Dolly75 Lid

22 okt 2009
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt, het hoofdje ligt dan naar beneden. Ik voel het ook altijd onderaan en mijn kindje draait niet meer, alleen nog om zijn/haar lengteas.

5. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

13 jan 2010
    450
    0
    0
    Ik voel de hik in me bekken.. Daar ligt ze nu al met der hoofdje dus dat kan!

6. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Oké, thanx meiden! Ik heb ook sinds deze week last van ongesteldheidspijntjes wat uitstraalt naar mijn benen, zal ons manneke dan al aan het indalen zijn?

7. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

13 jan 2010
    450
    0
    0
    Zou kunnen!! :) Heb alleen die pijn niet gemerkt.. Alleen af en toe heftige krampen maar dat was weer over nadat ik naar de wc ben geweest...

8. Jessy25

Jessy25 Actief lid

1 nov 2006
    310
    2
    0
    Receptioniste
    Katwijk
    Bij mij zit de hik zelfs achter mijn schaambot maar van de week bij de verloskundige lag de baby als een banaan met zijn hoofdje rechts en zn rug boven mn schaambeen zeg maar... dus het zegt helaas niks! Ik hoopte er ook al een beetje op ;)

Kindje kan ook nog steeds goed en genoeg bewegen zei mijn VK dus het kan zijn dat het kindje naar beneden lag maar het daarna weer voor gezien hield en een tuimeltje heeft gemaakt :D

Het indalen kan trouwens wel va +- 30 weken!

succes nog even voor ons allen! :)

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Nee dit hoeft niet. Ik voelde de hik ook onderin maar bij mij was dit toch echt het kontje wat dat zat. Bleek achteraf dan, want uiteindelijk is het een keizersnede geworden omdat meneer in stuit lag:p.

Deel Deze Pagina